Nederlandse zenders via internet op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hoe is het mogelijk om als je pc aan tv zit via internet nederlandse zenders op tv te bekijken ?

Graag advies

De ene is vrij gemakkelijk te vinden, een andere weer niet. Er is iig niet zoiets als een portaaltje waarbinnen álle Ned. zenders te vinden en aan te klikken zijn.

De ene is vrij gemakkelijk te vinden, een andere weer niet. Er is iig niet zoiets als een portaaltje waarbinnen álle Ned. zenders te vinden en aan te klikken zijn.

Maar een vraagje:

Ik zit met computer aan tv gesloten hoe zend mijn comp het door naar tv... via media center ? wat moet ik doen om live tv via comp op tv te krijgen

Nou ik weet er niet veel van en google helpt me ook niet echt

Jij bedoelt dat je de tv als monitor wilt gebruiken? Je zal toch echt via Google of via een tooltje zoals Bertus postte (link werkt niet echt bij, mij, ik krijg een verzamelpagina ?)

Het zijn veelal niet 'zenders' die continue live uitzenden, maar zenders die zo nu en dan een programma live uitzenden zoals bijv. de tour. Of schaf jezelf een schotel aan en een bijbehorend abotje, dan ben je klaar.

Beste

Jij bedoelt dat je de tv als monitor wilt gebruiken? Je zal toch echt via Google of via een tooltje zoals Bertus postte (link werkt niet echt bij, mij, ik krijg een verzamelpagina ?)

Het zijn veelal niet 'zenders' die continue live uitzenden, maar zenders die zo nu en dan een programma live uitzenden zoals bijv. de tour. Of schaf jezelf een schotel aan en een bijbehorend abotje, dan ben je klaar.

Hartelijk dank voor uw snelle en goede adviezen !!

Nou als monitor niet echt meer zo van pc staat aan tv staat aan select een zender en kijk bijv naar nederland 1

Of is dat niet mogelijk

Ja, maar dan zal je toch eerst Ned1 moeten zien te vinden en bij mij weten ga je die niet vinden.

Ja, maar dan zal je toch eerst Ned1 moeten zien te vinden en bij mij weten ga je die niet vinden.

Het was ook maar een voorbeeld:

Anders kon iedereen gratis canal+ of Digitaal ontvangen ...

Maar ik weet nou niet precies hoe het moet... moet ik het in media center zetten zodat deze het door stuurt naar tv?

Nee, gewoon in Google de zender (vinden!) selecteren en op de live streaming klikken. Als de zender 'loopt' dan heb je vanzelf beeld op je TV. (mits goed aangesloten)

Nee, gewoon in Google de zender (vinden!) selecteren en op de live streaming klikken. Als de zender 'loopt' dan heb je vanzelf beeld op je TV. (mits goed aangesloten)

makkelijker dat ik dacht gewoon met USB of heb je een apparte kabel nodig ?

mogelijk dat je al voldoende hebt aan uitzending gemist in combinatie met de nos websites, via nos heb je publieke sporten en het nieuws relatief live en voor de rest loop je iets achter.

mogelijk dat je al voldoende hebt aan uitzending gemist in combinatie met de nos websites, via nos heb je publieke sporten en het nieuws relatief live en voor de rest loop je iets achter.

Beste

Hartelijk dank !!!
Maar de download snelheid licht hier erg laag, kan ik ook uitzendingen in media cventer plaatsen en die op een willekeurig tijdstip bekijken ?

makkelijker dat ik dacht gewoon met USB of heb je een apparte kabel nodig ?
Een TV op de pc aansluiten kan op 'tig' manieren.
Typ in Google :

tv op computer aansluiten

en je krijgt zóveel hits.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan