Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij wie heb je je tv abonnement afgesloten?
De ene is vrij gemakkelijk te vinden, een andere weer niet. Er is iig niet zoiets als een portaaltje waarbinnen álle Ned. zenders te vinden en aan te klikken zijn.
Jij bedoelt dat je de tv als monitor wilt gebruiken? Je zal toch echt via Google of via een tooltje zoals Bertus postte (link werkt niet echt bij, mij, ik krijg een verzamelpagina ?)
Het zijn veelal niet 'zenders' die continue live uitzenden, maar zenders die zo nu en dan een programma live uitzenden zoals bijv. de tour. Of schaf jezelf een schotel aan en een bijbehorend abotje, dan ben je klaar.
Ja, maar dan zal je toch eerst Ned1 moeten zien te vinden en bij mij weten ga je die niet vinden.
Nee, gewoon in Google de zender (vinden!) selecteren en op de live streaming klikken. Als de zender 'loopt' dan heb je vanzelf beeld op je TV. (mits goed aangesloten)
mogelijk dat je al voldoende hebt aan uitzending gemist in combinatie met de nos websites, via nos heb je publieke sporten en het nieuws relatief live en voor de rest loop je iets achter.
Een TV op de pc aansluiten kan op 'tig' manieren.makkelijker dat ik dacht gewoon met USB of heb je een apparte kabel nodig ?
Een TV op de pc aansluiten kan op 'tig' manieren.
Typ in Google :
tv op computer aanluiten
en je krijgt zóveel hits.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.