Nederlandstalige handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Berichten
601
Hoi,

Ik hen Nokia PC Suite 5.8 op mijn computer geinstaleerd.
Hiermee zou ik dus de foto's van mijn GSM (Nokia 6230 i)
over moeten kunnen zetten naar mijn computer.
Ik heb de GSM door middel van de bijgeleverde usb kabel aan gesloten op mijn computer.
Maar helaas, wat ik ook probeer ik krijg geen foto's over van de nokia naar de pc
Ik heb alleens gekeken onder help, maar omdat mijn kennis van de engelsche taal maar zo zo is, snap ik niks van het hele verhaal.
Waar op internet kan ik een nederlands talige handleiding vinden van dit programma.

Ik hoor het wel.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
help

ook hier kom ik niet verder mee.

heb nog steeds geen contact tussen de gsm en de pc.

krijg steeds de melding Not connected.

graag hulp.

b.v.d.
 
Dat gaat over de 6230 en niet over de 6230i, maar ik ga er even van uit dat deze PC Suite dan ook moet werken voor de 6230i-variant, omdat de verschillen tussen deze telefoons niet zo groot zijn.

Vraagje: heb je eerst de drivers geïnstalleerd en daarna pas je telefoon verbonden? Kreeg je hier nog bepaalde meldingen?
 
gsm

juist, eerst de drivers en toen de telefoon aangesloten.
blijf steeds de zelfde melding houden.
 
Ik ga er even van uit dat je deze melding (Not connected) krijgt in het programma PC Suite zelf.

Als ik mijn telefoon (Nokia 6680) met de kabel verbind aan mijn pc (Windows XP), dan krijg ik in eerste instantie daar de melding "Verbinding met telefoon verbroken". Maar op het moment dat ik iets opstart van PC Suite, bijv. synchroniseren met Outlook, dan wordt blijkbaar pas de verbinding gelegd met de telefoon. Ik krijg dan de melding "Telefoon verbonden".

Heb je al geprobeerd of het niet gewoon werkt, ondanks die melding? Ik krijg tenslotte ook eerst een melding dat ie geen telefoon ziet.

Als dat niet helpt, heb je bij jouw versie ook iets van een Connection Manager staan? Daar kun je aangeven hoe er verbinding wordt gelegd (Bluetooth, infrarood, usb-kabel). Misschien dat daar iets niet goed staat ingesteld.
 
gsm

Ik heb van alles geprobeerd, maar helaas.
Ik ga wel terug naar de primafoon winkel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan