Nederlandstalige Spellingscontrole Windows XP,Words

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindajo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
Weet iemand waar ik de Nederlandstalige Spellingscontrole voor Windows XP of Words gratis kan downloaden( of desnoods aanschaffen)?Aangezien ik in het buitenland zit en computer hier heb gekocht en er zit dus geen Nederlandse Spellingscontrole op!!

Dat zal niet gaan.
Je zal een Nederlandse versie van XP en Office moeten hebben.

Nou dat vind ik toch wel balen,Open office heb ik wel met Nederlandstalige Spellingscontrole geinstalleerd.In iedere geval bedankt voor de informatie

Geen dank.
Tja, ik kan er ook niets aan veranderen.
Maar echt nodig heb je hem niet, want ik heb je nog niet op een spellingsfout kunnen betrappen :D

Welkom bij Helpmij.nl

Hmm. ik vraag me af of er niet een mogelijkheid is? Ik kan op mijn nederlandse office ook een engelse tekst laten controleren???

Je hebt gelijk, maar het lijkt me sterk dat bijvoorbeeld een Engelse Office een Nederlandse spellingscontrole heeft.
Maar ik kan me vergissen.

A.J. zei:
... want ik heb je nog niet op een spellingsfout kunnen betrappen :D
Spellingsfout niet, maar grammaticale fouten wel. ;) En die haalt de 'spellingscontrole' er ook uit.

Welke grammaticale fout stond er in de vraag dan?

"Aangezien ik in het buitenland zit en 1computer hier heb gekocht en 2er zit dus geen Nederlandse Spellingscontrole op!!"
1. lidwoord afwezig
2. verkeerde verbinding van twee zinsdelen.

Overigens....... het is niet om te zeuren hoor!!!!!!!

Dat iemand niet van de mogelijkheid op de hoogte is, betekend niet dat iets onmogelijk is.

Als je een taal voor de spellingscontrole wilt toevoegen aan je Office XP, kun je die hier downloaden: www.smileyland.nl

Je moet alleen wel de instructies goed lezen. Als je dit voor Office XP gebruikt, moet je het bestand "proofkit.msi" uit "dutch2000.zip" vervangen door de proofkit.msi die je rechtstreeks van de pagina kunt downloaden.

Voor de enkeling die het wat interesseert: volgens mij is dit illegaal.

ps. deze tekst is gecontroleerd met mijn gejatte spellingscontrole :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan