Nederlandstalige versie van Outlook express vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijndevl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
1
Hallo iedereen,
Ik zoek een nederlandstalige versie van outlook express.
Mijn windows is engelstalig en automatisch download hij mijn outlook express in het engels.
ik krijg nergens de vraag welke taal ik wil.
Als ik outlook express van een nederlandstalige windows home edition download (officiële cd) maakt hij daar automatisch een engelstalige versie van.
Wat doen? Waar kan ik een nederlandstalige versie vinden? En hoe kan ik die nederlandstalige plaatsen met een engelstalige windows?
Groetjes
Stijn
 
Voor zover ik weet kan dat niet. Windows pikt eigen programmatuur (dus die bij Windows horen en niet echt aparte programma's zijn, maar geheel geintegreerd zijn in Windows (zoals bij bijv. Internet Explorer dat ook is) alleen op in dezelfde taal als dat de Windows-versie zelf. Kan hij dat niet, krijg je een foutmelding in de trend van "niet dezelfde taal als windows-versie". Wil je toch persee een e-mailprogramma in het Nederlands, zul je moeten uitwijken naar alternatieve e-mailprogramma's als Thunderbird, Euroda, TheBat! of een ander.
Wil je perse Outlook Express, dan zul je dus die Nederlandstalige Windowsversie over je Engelse moeten plaatsen, ofwel een herinstallatie van Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan