Need for speed 4, spelt herkent cd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundance

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Hallo,
ik heb maar weereens Need for Speed 4: High stakes/Road challenge aangeschaft. Een origineel, legaal spel. Als ik hem geïnstalleerd heb en ik start hem zegt 'ie: please insert disk. Terwijl die er uiteraard wel inzit. Nou had ik dit in het verleden ook en toen had ik een goede no cd crack maar die kan ik nergens meer vinden. Het is ook belachelijk dat ik voor een origineel spel een no cd crack nodig heb!
Nu staat er in de 'HELP-files' dat dit probleem kan voorkomen als er meerdere cd-rom drives zijn. Klopt want ik heb een brander en dvd-speler. Hun oplossing is verwissel van station en probeer opnieuw. Dat werkt dus niet en wat nu?!?!?!

Toevallig ook nog Virtuele cd-roms?
Bijvoorbeeld van Alcohol120%.

Geplaatst door Sundance
Hallo,
ik heb maar weereens Need for Speed 4: High stakes/Road challenge aangeschaft.

Dit komt voor mij over alsof je het spel al meerdere keren legaal gekocht hebt.

De-installeer NFS es helemaal. Voer vervolgens de setup opnieuw van de legale cd uit.

@Crash, het zou toch kunnen dat ie m alleen heeft geprobeerd te spelen via de andere speler. De melding is please insert disk. En als in de help files stond verwissel van station en probeer het opnieuw. Dus zo raar is het echt niet hoor: confused: Er staat nergens dat ie m niet heeft proberen te installeren via t andere station.

Het probleem is opgelost. Met VirtualCD heb ik een image gemaakt en die van een virtuele driver opgestart. Perfect!

Sundance

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan