Need for speed carbon DIRECTX

Status
Niet open voor verdere reacties.

mighty95

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2006
Ik had een vraag.
Kijk ik heb need for speed carbon en NBA live 07 als ik deze probeer te installeren (dat lukt nog) en ik kan de cd-key invoeren maar als ik dan accept regels en next klik zegt die dat ik DirectX 0 of hoger moet installeren maar ik heb de nieuwste directX al geinstalleerd??
Heb al veel mensen gevraagd maar niemand weet het PLZ HELP ME OUT!!!!!!:confused: :(

Videokaaart

Heb je DirectX 9c Oktober 2006 Update?

Heey ik heb als et goed is de laatste Update 9.0c Zou je me effe de link anders kunnen sturen.
Ik heb een Videokaart GeForce 6700 XL Nvidea is die te OUD ervoor?:shocked:

Heey miss weet ik het nu als ik de nieuwste update wil doen staat er dat een cab bestand dat nodig is voor de installatie wordt niet vertrouwd. Controleer of de service cryptographic ingeschakeld is en of het certificaat van het cab bestand geldig is??
HOE KAN IK DIT ALLEMAAL DOEN MISSCHIEN IS MET DIT MIJN PROBLEEM OPGELOST>>>>>

Directx NFS Carbon

Kheb net hetzelfde probleem. Drivers en directx up to date tot en met, maar na het aanvaarden van de licentie is er volgens de installatie geen directx aanwezig, toch niet een versie die hoger is dan 0. Vreemd is ook dat de licentie blanco is...

ben al content dat ik de enige niet ben met dat probleem. Oplossingen natuurlijk welkom:thumb:

Dat kan hier eventueel de oplossing zijn.

Zet alle bestanden van de pc op je hardeschijf en verwijder daar de map met directx.

Nu kan je het spel gewoon installeren en spelen.

Kmoe het wel nog zelf testen.

aailbiebak:D

Wat bedoel je met de betsanden de bestanden van het spel bedoel je toch? die zet ik op mijn harde schijf ::C:: en dan moet ik de mpa directX verwijderen en kan ik spelen??:thumb: GA HET EFFE PROBEREN denk niet dat hetw erkt maar toch

nfs carbon

yow, ben hier terug

beetje laat antwoord: spel werkt!

in mij vorige post moest 'pc' eigenlijk 'cd' zijn... beetje omgedraaid:p

dus je kopieert alle bestanden van de nfsc disc naar je harde schijf, eenmaal op je harde schijf wis je de map directx, dan doe je install of setup, whatever, en dan moet werken, want twerkt van mij allesins. nu kan het wel zijn dat je er regelmatig eens uitvliegt, effe je drivers van beeld en geluid updaten, zijn ze up to date dan herinstalleer je ze. dan is het al iets beter, maar je kan er nog altijd uitvliegen. tvalt mee, spel is rap uitgespeeld, en kwas het rap moe. soit, test het eens je ziet wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan