Need for speed Carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

AhmetK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
Wanneer ik bijvoorbeeld Need for Speed Carbon speel en ik zet de instellingen op maximum, dan zie ik alles wel perfect, maar hij reageert dan super traag, dus als ik naar voren en rechts druk, doet hij eerst een tijdje niks, en dan opeens doet hij alles wat ik in hebt gedrukt achter elkaar. Ditzelfde probleem kwam ik gisteren ook tegen bij Need for speed Underground 2, ik wou checken of mijn 3d kaart het wel allemaal aankon, qua vertoning zijn er geen problemen. Hij laat alles gewoon perfect zien, maar dat late reageren, dat begrijp ik alleen niet. hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb de 3d kaart Ati Radeon XP (Home) 64bits X600.
Voor de rest is mijn pc ook super.
Is het eigenlijk wel een goed 3d kaart? Want het zat al in het systeem vast toen ik hem aanschafde.
Daarnaast is het ook zo dat hij opeens uit het spel gaat en dan sluit hij het spel en kom ik weer in Windows enzo.. echt raar

groetjes

Heb je wel de laatste drivers voor je videokaart? Beschreven problemen kunnen daarmee wellicht verholpen worden.

En kijk even bij de systeemeisen op het doosje van het spel en vergelijk die met de specs van je PC. Heb je werkgeheugen voldoende?

Ik heb inderdaad al de nieuwste drivers voor mijn 3d kaart geinstalleerd, ook de nieuwste update van Direct X, qua specs is mijn computer dik in orde dus daar ligt het ook niet aan. Ik heb een draadloos toetsenbord, ik dacht dat het misschien daar aan lag, maar tevergeefs, daar kwam het ook niet door. Als ik contact op zou nemen met ATI, zou dat enig verschil kunnen uitmaken? En ander advies is natuurlijk ook welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan