Need For Speed : Carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Hey , ik heb NFS Carbon geinstalleerd alles is goed gegaan en gepatched naar 1.4 maar ik weet niet hoe ik mijn eigen muziek erin kan doen want ik heb op paar forums gelezen dat dat kan maar ze zeggen alleen lees de nfs carbon boekje en ik heb die boekje juist niet dus dat is het probleem dus weet iemand hoe ik eigen muziek erin kan doen

Verplaatst Overige consoles --->> Cheats, Tips Etc.
Gezien je het spel geinstalleerd hebt, heeft het niets met consoles te maken.

Sorry Voor Verkeerde Forum Maar THX Voor Die Site :D:D:thumb:

De Download In Die Link Doet Het Niet :(

Kan goed, heb ik op die site wel vaker meegemaakt. Als je morgen/overmorgen nog een paar keer probeert zal het wel een keer lukken. Welke versie heb je nodig, voor PC?

Edit: ik zie op de hoofdpagina van Replacementsdoc dat het PlanetMirror archief, waar de download vandaan moet komen, al een paar weken plat ligt. Kan dus nog wel even duren voor je je boekje hebt...

Laatst bewerkt:
Gewoon Carbon maakt niet uit als het Collectors Edition is want dat is hetzelfde alleen extra autos en circuits

Oeps, weer niet goed, ik kom er net achter dat deze site via IE vraagt om aanmelding met ww. In FF hoefde en hoeft dat niet (raar maar waar) dus ik heb de manual maar even gedownload.

Als je hem nog wil hebben en geen FF gebruikt, geef dan even je e-mailadres, dan stuur ik hem toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan