need for speed carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
hallo,

ik heb vandaag het spel need for speed carbon geinstaleerd het werkt prima :D maar na een kwartiertje gamen gaat ie laggen, dan zet ik hem op low dan gaat het een half uur prima en laggt ie weer. hij moet eigelijk al op high op mijn pc kunnen.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

groeten brauheist

Hoi,

En hoe ziet de hardware eruit en wat zijn de temperaturen?

Beste Brauheist,

Wat je zou kunnen doen is volgende:

• Installeer het spel opnieuw

• Check nog even de instellingen

• Zoek eens op Google naar CanYouRunIt

Op CanYouRunIt kun je zien of jouw pc het spel aan kan, het lijkt me tegenwoordig wel. Maar probeer het maar eens.

Veel succes!

@radeonXFX ik zei dat ik het spel op high aan kon en het is bij alle spellen, lijkt me stug als ik ze allemaal opnieuw moet instaleren.
canyourunit.com ken ik al;) maar toch bedankt

@trezor dat ga ik is even proberen ;)

sorry maar moes het klein make anders deed ie hem niet uploade

bedankt, de temperaturen zijn inderdaad heel erg hoog in je kast, welke kast heb je met hoeveel fans er in? Ook is in 8400 kaart geen echt kaart om games op high te spelen op een fatsoenlijke resolutie (1680*1050 of hoger)

uiteindelijk is een nieuwe cpu cooler zowiezo aan te raden ook heb ik nog een vraag ga een need for speed carbon spelen met hardware monitor aan en maak dan nog eens een screen shot of had je dat al gedaan?

deze cooler is net nieuw... ik maak deze pc morgen wel even vrij van stof
en hoe bedoel je met een hardware monitor?

dat je die aanmoet zetten terwijl je need for speed carbon speelt, welk koeler en zeker dat die goed vast zit. Stof vrij maken is idd slim vergeet je gpu niet te doen

dat weet ik allemaal;) de koeler zit goed vast, morgen na school ga ik gelijk even kijken.
ik heb nu ook me computer andersom gezet zodat er meer lucht bij komt, straks stonden de ventilatie gaten tegen de muur aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan