Need For Speed: Hot Pursuit 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SphiXS

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2002
Goedeavond,

Toevallig kwam ik in mijn spellen collectie het spel need for speed: hot pursuit 2 tegen. Leuk dacht ik. Aangezien mijn laptop niet beschikt over een geweldige videokaart, leek me dit wel een leuk spel om te installeren. Helaas werkt het spel niet: het hort en stoor aan alle kanten. Af en toe gaat het goed, maar dan naar een paar minuten gaat het spel weer schokken.
Mijn laptop:
Duo Core 2gig, 2gig intern geheugen, geforce go 7300 (64mb).

Dit zijn de dingen waaraan ik dacht:
Powersaving staat aan (was niet het geval)
Spyware/virussen (zijn niet aanwezig)
Oude drivers (ik heb de nieuwste drivers van nvidia)

Zelfs als ik het spel op 16bit zet, met alle details op low, schokt het spel nog steeds. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? De minimale systeemeisen zijn namelijk veel lager dan de specificaties van mijn laptop. (450mhz, 128mb geheugen en 16mb videokaart.
)

Alvast bedankt!

Edit: Aangezien ik de laptop nog maar kort in bezit heb, kan ik niet veel vergelijken met andere spellen. Echter ik weet wel dat San Andreas goed draait op mijn laptop.

Laatst bewerkt:
Welk besturingssysteem heb je? Heb je ook de laatste patch van het spel geinstalleerd?

De enige patch die beschikbaar is voor het spel is bedoeld om het probleem met racestuurtjes te verhelpen. Ik heb hem net toch even geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Ik gebruik trouwens windows xp pro (sp2).

Ik heb de compabliteitsmodus al op win98 gezet, maar ook nu blijft het probleem aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan