Need for Speed Most Wanted (SHIDE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevtec

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Geachte heren en dames van HelpMij,

Ik heb n probleempje met NFS Most Wanted. Ik heb het spel vorige week gedownload en geinstalleerd. Toen heb ik hierbij de crack gebruikt die iedereen gebruikt, nl het progje: DISNEY. Dit werkte in het begin perfect. Ik heb het spel al een paar dagen kunnen spelen, todat het er zomaar opeens mee ophield. Heel vreemd. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem, of waar ik ergens een andere crack kan vinden? Ik moet er wel even bijmelden dat het de CloneCD versie is, die iedereen waarschijnlijk ook heeft.

Alvast bedankt!

KevTec

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bang dat dit niet besproken mag worden hier. Toch moet ik je er op wijzen dat DISNEY geen crack is maar een progje die je virtuele spelers verbergt. Door de eerste cd te branden en je virtuele spelers handmatig en met shide te verbergen moet je het dan kunnen spelen. Naar andere cracks mag hier ook niet verwezen worden.

Euhm...ik weet t n progje is...als je goed leest, zie je dat ik dat ook zeg....

ow jah, en CloneCD's kun je niet branden...is wel mogelijk, maar is n ****ing omweg....

Iemand anders nog suggesties?

Je kunt natuurlijk gewoon beginnen met mij af te branden, maar misschien helpt het dat ik op deze manier het spel al geruime tijd speel.
En nogmaals, je noemt DISNEY toch echt een crack maar dat is het niet. Maar misschien kun je op een site kijken voor een goeie nocd-crack, dat dat misschien helpt. Maar ik mag je niet vertellen waar je die vindt.

Geplaatst door kevtec
Geachte heren en dames van HelpMij,

Ik heb n probleempje met NFS Most Wanted. Ik heb het spel vorige week gedownload en geinstalleerd. Toen heb ik hierbij de crack gebruikt die iedereen gebruikt, nl het progje: DISNEY. Dit werkte in het begin perfect. Ik heb het spel al een paar dagen kunnen spelen, todat het er zomaar opeens mee ophield. Heel vreemd. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem, of waar ik ergens een andere crack kan vinden? Ik moet er wel even bijmelden dat het de CloneCD versie is, die iedereen waarschijnlijk ook heeft.

Alvast bedankt!

KevTec

Je weet dat in de huisregels (die je tijdens je registratie op Helpmij hebt doorgenomen) staat dat er niet om cracks gevraagd mag worden..

Wat je kan proberen met je spel:
Installeer het eens opnieuw.. kijken of hij dan wel weer werkt

Ik brand je helemaal niet of, ik ben alleen n beetje geprikkelt omdat ik dat spel niet meer kan spelen.

Maar ik zeg toch duidelijk: nl het progje: DISNEY. Kijk nog maar eens goed. En je hoeft me ook niet hier te vertellen waar ik die crack kan vinden, misschien kun je hem me mailen over even via MSN sturen. Zou ik wel heel erg waarderen.

Geplaatst door kevtec
Ik brand je helemaal niet of, ik ben alleen n beetje geprikkelt omdat ik dat spel niet meer kan spelen.

Maar ik zeg toch duidelijk: nl het progje: DISNEY. Kijk nog maar eens goed. En je hoeft me ook niet hier te vertellen waar ik die crack kan vinden, misschien kun je hem me mailen over even via MSN sturen. Zou ik wel heel erg waarderen.

Het blijft vragen naar een crack.. ook al wil je die via de luchtpost hebben.. dat veranderd het niet het feit dat je er naar vraagt :)

crack kun je kopen op straat, het word gemaakt van de bladeren van cocaïne planten. Alleen wel zeer verslavend en het is ook nog eens tig x slechter voor je lichaam dan cocaïne.

Geplaatst door killermenace

Het blijft vragen naar een crack.. ook al wil je die via de luchtpost hebben.. dat veranderd het niet het feit dat je er naar vraagt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan