need for speed most wanted

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Korte vraag: weet iemand of der al een demo is van need for speed most wanted of wanneer dat hij uitkomt(heb gezien dat de volledige versie op 15 november in de winkels ligt??...volgens gamez.nl op 24:confused: alles sites zeggen iets anders, wat is de officiele datum?)

Ik heb geen demo kunnen vinden.

Over de offiële datum kan ik het volgende zeggen:
- Ga ervanuit dat die eerst in Amerika uitkomt. De eerste datum is dus waarschijnlijk die van de release in Amerika.

Kijk gewoon bijvoorbeeld op de site van Bart Smit, Intertoys, Free Recordshop of een andere winkel. Daar is vaak wel te vinden waneer hun het spel krijgen:)

Ik heb de demo voor de xbox al wel gespeelt maar de demo voor de pc kan ik nergens vinden...
Het zag er trouwens strak uit!:cool:

xbox of xbox360??

btw: waar zal ik betere graphics hebben: op mijn athlon 1800+, geforce 5200 met 512 ram of mijn gamecube? Weet namelijk niet of ik hem voor pc doe of voor cube(voordeel van pc is dat ik hem dan zal downloaden/kopieren)(voordeel van cube is dat ik geen last zal hebben van schokkende beelden)

Nee de gewone xbox, de 360 is nog niet te koop of heb je dr al eentje thuis staan?:cool:

Ik denk dat ie op je cube wat soepeler loopt, weet niet wat de systeemeisen zijn maar denk wel dat je eens tevige pc nodig zal hebbe

de 360 is tog al speelbaar dus ja:) aleen denk ik niet dat er al één in belgie/nederland staat?(gamemania of zo?)waneer werd die weer gereleased(damn, zal me egt weer wat moeten toespitsen op de gameswereld:p)

ik heb de ps2 versie ook al gespeeld op 100% tuning 16 oktober in ahoy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan