Need for Speed Most Wanted

Status
Niet open voor verdere reacties.

reumes

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo mensen,

Ik heb vandaag Need for Speed: Most Wanted maar weer eens uit de kast gehaald. Installeert helemaal zonder problemen.
Nu wil het spel niet starten. Als ik op het icoontje klik gebeurt er simpelweg niks, geen foutmeldingen ofzo, gewoon helemaal niks. Ik heb meedere dingen geprobeert, Als Admin uitvoeren, compatibiliteit modus etc., niks werkt.
Mijn drivers zij up-to-date, de DVD zit er gewoon in.
Vroeger deed hij het gewoon, het enige is dat ik nu een andere computer heb met een ander OS namelijk Windows 7 (32 bit).

PC Specs:
AMD Phenom II X4 955
4GB DDR3 RAM
M4A850TD-V EVO
XFX Radeon 4890
Creative SB X-Fi Xtreme Audio
256GB + 640GB HDD

Kennen jullie dit probleem en/of de oplossing? Ik hoor graag van jullie.

Bvd

Rutger

Staat er op het hoesje/doos van de CD of hij speelbaar is op Windows 7. Als je hem 'uit de kast' hebt getrokken, klinkt dat als een oud spel... :p

@ pilootnour5,

Win 7 was nog niet eens in de maak toen dit spel op de markt kwam voor zover wij weten (misschien achter de schermen). Er kan dus nooit op de hoes een melding hebben gestaan of dit spel geschikt is voor win7... Had je zo kunnen opzoeken.

@ ts,

Voer het spel eens uit in compatibilietsmodus. Zet deze eend op xp of vista en kijk of het spel dan werkt. Rechtklik op het icoon van het spel, kies eigenschappen en kies daar tabblad compatibiliteit. (er even van uitgaande dat dit met win7 nog toepasbaar is)

In compatibiliteitsmodus werkt start hij ook niet. Ik denk dat het wel met Windows 7 zal werken, ik heb het spel namelijk ook eens op mijn laptop met Windows Vista gespeeld.

Het rare is dat er niet eens een foutmelding komt oid. Als ik op het icoontje klik zie je wel dat de computer even aan het "denken" is dmv het zandlopertje of wat het ook is in Windows 7, maar daar stopt het op een gegeven moment mee en dan gebeurt er niks meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan