need for speed pro street

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddie19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
hallo..
Ik heb een spel op de laptop staan die ik gister verplaatst heb naar mijn pc om hem te installeren omdat hij daar beter kan draaien. Maar nu open ik dat programma met winrar en zie ik alles wel staan alleen de setup.exe is wit ( het blokje ervoor), en open ik het dan komt er wel een installatiescherm maar ik kan het spel zelf niet installeren want als ik in dat installatiescherm zit kan ik wel op verder klikken maardaarna krijg ik een melding dat ik een Cd en of dvd in de C: schijf moet doen om de installatie uit te voeren hoe kan dit ???.. want bij me laptop kreeg ik bij verder gaan gewoon een scherm met vakjes om de installatiecode inte voeren. ben ik dan paar bestanden vergeten mee te kopieren ?? en of te verplaatsen. ?

groetjes.. Eddie 19.

Laatst bewerkt:
Heb je nog een .iso bestand ervan of zo'n soort bestand?
Anders een crack downloaden en die plaatsen in de map.

re: need for speed

in welke map plaatsen ??? ..

waar ik die Need for speed heb ingezet ??.

op me pc.

need for speed

Maar ik kan hem gewoon niet installeren hij heeft het aan voordat ik de installatie ben begonnen hoe kan ik dat probleem verhelpen dan ???.

Is een optie om:

Opnieuw downloaden met een torrent.
Dan de .iso openen met deamon tools, installeren.(heb je ook nog een serials voor de installatie als je dat nodig hebt)
Dan een crack downloaden in de map waar je NFS hebt geinstalleerd.

pro street need for speed

heeey..
die Crack doet het niet hij geeft weer aan van : exe reageert niet meer .. heb je nog een werkende crack die je zo kan toveren ???..

groetjes.

heb je nog een werkende crack die je zo kan toveren ???..
Helaas doen we dit niet via Helpmij. Uit de huisregels:
# Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
# Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
# Naar warez mag niet worden gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan