GlobalHawk
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mei 2011
Hallo iedereen,
ik heb het spel Need for Speed Shift voor op de PC gekocht. De installatie verliep goed.
Ik kan het spel wel spelen, maar als ik met de pijltjestoetsen stuur dan reageert het spel 1 seconde later. Dus als ik dan de bocht om ga en ik stuur, dan stuur de auto pas 1 seconde later. Ook verloopt het beeld niet heel soepel. Ik heb alle graphics al op z'n laagst gezet.
Heeft iemand dit probleem ook of gehad? Hoe kan ik dit oplossen?
Mijn systeem voldoet aan de eisen die op de achterkant van het doosje staan. Mijn systeem zit zelfs ruim boven de eisen. Dit is mijn systeem:
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600
RAM: 4 GB (DDR2)
Harde schijf: 1 TB
Videokaart: NVidia GeForce GTS 450 - 1024 MB
Ik heb een DxDiag bestand in de bijlage gedaan.
Alvast bedankt voor je aandacht.Bekijk bijlage DxDiag.txt
ik heb het spel Need for Speed Shift voor op de PC gekocht. De installatie verliep goed.
Ik kan het spel wel spelen, maar als ik met de pijltjestoetsen stuur dan reageert het spel 1 seconde later. Dus als ik dan de bocht om ga en ik stuur, dan stuur de auto pas 1 seconde later. Ook verloopt het beeld niet heel soepel. Ik heb alle graphics al op z'n laagst gezet.
Heeft iemand dit probleem ook of gehad? Hoe kan ik dit oplossen?
Mijn systeem voldoet aan de eisen die op de achterkant van het doosje staan. Mijn systeem zit zelfs ruim boven de eisen. Dit is mijn systeem:
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600
RAM: 4 GB (DDR2)
Harde schijf: 1 TB
Videokaart: NVidia GeForce GTS 450 - 1024 MB
Ik heb een DxDiag bestand in de bijlage gedaan.
Alvast bedankt voor je aandacht.Bekijk bijlage DxDiag.txt