Need For Speed Shift PC - besturing reageert traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

GlobalHawk

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
Hallo iedereen,

ik heb het spel Need for Speed Shift voor op de PC gekocht. De installatie verliep goed.
Ik kan het spel wel spelen, maar als ik met de pijltjestoetsen stuur dan reageert het spel 1 seconde later. Dus als ik dan de bocht om ga en ik stuur, dan stuur de auto pas 1 seconde later. Ook verloopt het beeld niet heel soepel. Ik heb alle graphics al op z'n laagst gezet.
Heeft iemand dit probleem ook of gehad? Hoe kan ik dit oplossen?
Mijn systeem voldoet aan de eisen die op de achterkant van het doosje staan. Mijn systeem zit zelfs ruim boven de eisen. Dit is mijn systeem:

Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600
RAM: 4 GB (DDR2)
Harde schijf: 1 TB
Videokaart: NVidia GeForce GTS 450 - 1024 MB

Ik heb een DxDiag bestand in de bijlage gedaan.

Alvast bedankt voor je aandacht.Bekijk bijlage DxDiag.txt

Misschien moet je het op je Smartphone gaan spelen die je wilt :P Nee grapje, heb je http://www.canirunit.com/ al geprobeerd? Run het wel in Internet Explorer. Want vaak werkt hij niet in andere browsers

Volgens http://www.canirunit.com/ kan ik het spel me gemak spelen.
Ik had het ook al in de winkel gevraagd wat de oorzaak misschien kon zijn, maar daar zeiden ze dat mijn computer te goed was. Ik dacht echt van: "ja tuurlijk. Mijn computer is te goed, dus dan reageert hij te langzaam."

Zet dan juist de instellingen wat hoger of probeer een ander toetsenbord

NFS Speed werkt weer helemaal goed. Ik had dit spel in mei 2010 gekocht. Sinds dien had ik altijd het probleem van het te langzaam sturen. Ik had toen al verschillende pogingen gewaagt om het probleem op te lossen, maar niets hielp. Ik dacht nu (1 jaar later) laat ik het nog eens proberen. Dus ik stelde hier een vraag op helpmij.nl
Ik ging daarna het spel nog eens spelen en alles liep weer perfect.
Ik snapte eerst niet hoe dit kon, maar opeens realiseerde ik me dat ik er sinds vorige week een nieuwe videokaart in heb zitten, omdat de vorige kapot was gegaan. Vorig jaar had ik een GeForce 8800 GT (256 mb). Nu heb ik er een GeForce GTS 450 (1024 mb) inzitten. Het sturen gaat nu weer perfect.
Alhoewel de 1e videokaart voldeed aan de minimale systeem eisen, werkte het spel dus niet goed. Een videokaart die ruim boven de minimale eisen zit, is dus de oplossing.

Deze vraag is opgelost.
Bedank jopi328 voor je aandacht.

Laatst bewerkt:
Om dit probleem te verhelpen moet je in het spel zelf de instellingen verranderen je kunt je eigen config maken maar als je echt je eigen wil dan ben je lang bezig met testen van de toetsen, of je koopt een usb stuurtje als je budget dat kan hebbeb;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan