Need for speed the run kan niet worde geladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
ik heb Need for speed the run reloaded gedownload dus niet gekocht ik heb het geïnstalleerd en als is goed verlopen.
Maar nu als ik de spel opstart moet ik even wachten hij laad even maar daarna stopt het spel met laden.En als ik dan op iets klik bv enter of Esc of ctrl+alt+delete word de computer geblokkeerd.
dan kan ik hem ook ook niet uitzetten dus moet ik het uit de stopcontact doen en de computer opnieuw opstarten.
ik heb het twee keer geïnstalleerd
 
vrees dat dan de copy van de game die je gedownload hebt niet goed is, komt vaker voor.
dus in dat geval moet je dan gewoon even een andere torrent (iso) zoeken voor deze game en die
downloaden en installen, (ook kun je anders even op de site kijken waarvan je deze iso gedownload
hebt, en de kommentaren lezen van anderen die de game ook hebben gedownload en installed. vaak
lees je daar dan soort gelijke problemen). mocht dit niet zo zijn, dus dat de iso wel schijnbaar goed
werkt, dan kan het ook liggen aan de download zelf. soms gaat het downloaden niet helemaal goed en
is dus de iso daarom niet helemaal meer goed. ook dan rest niets anders als opnieuw dezelfde iso
downloaden of een andere iso van deze game downloaden.
is je pc wel sterk genoeg om deze game te draaien? kan dus ook zijn dat je pc gewoon niet sterk
genoeg is qua processor kracht, of videokaart. dan is dus de iso wel goed, maar kan je pc het gewoon
niet aan.

mocht een game niet meer reageren op Esc. etc. dan kun je altijd eerst proberen eruit te komen door
tegelijktijdig de knoppen Ctrl/+Alt.+Del. in te drukken. vaak helpt dit al en hoef je dus niet heel je pc
uit te schakelen door middel van de stroom toevoer te beeindigen.

succes,
leon
 
nu opeens kan het wel en ik kan spelen maar het loopt langzaam door mijn videokaart dus heb ik het verwijdert.
nog een vraagje kan ik met 150 euro een goede videokaart open?Waarmee ik battlefield 3 enz met hoge kwaliteit kan spelen of medium kwaliteit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan