Need For Speed Undercover vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste gamers,

Ik heb Need For Speed Undercover op mijn PS3 maar nu heb ik 90 duizend dollar cash en ik wil dus een nieuwe auto kopen in het spel. Maar ik twijfel of ik beter door kan sparen voor een hele goeie snelle auto of dat ik nou gewoon een nieuwe koop met mijn 90 duizend.
Ik twijfel uit de:
Audi TT 3.2 Quattro ($79,00) en de Mazda RX-7 ($73,00)
Welke kan ik het beste nemen? Of kan ik gewoon beter nog eventjes doorgaan met mijn standaard auto die ik in het begin heb gehad? zodat ik nog meer cash heb?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen die er veel verstand van heeft! ;)

Laatst bewerkt:
Vroeger heb ik met de standaard auto geraced en geupgrade totdat ik genoeg geld had om een Bugatti Veyron te kopen:)

Dus ik zou nog even doorsparen als ik jou was :thumb:

Groeten,Jim

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nu weer wat verder in het spel, En heb ik weer een vraagje..
Ik zit met een probleem want ik heb nu de Audi TT Quattro en heb alles al getuned op RACE en sneller kan ik hem op dit moment niet maken. En nu kan ik de races dus niet meer winnen want hij is nog niet snel genoeg. Ik kan namelijk LEVEL 9 races niet halen met deze auto. Welke auto raden jullie mij aan om te kopen? Ik heb nu 126 duizend dollar.

t is al heel lang geleden dat ik deze game speelde en weet t me dus niet meer allemaal
zo goed te herinneren.
maar, is er geen optie van auto's ook weet verkopen (tegen zelfde prijs of met beetje verlies) ?
want dan kun je gewoon wat wagens verkopen en wat testen.

leon

Oke,
Ik heb maar gekozen voor de Lamborghini Gallardo en heb hem opgevoerd tot de RACE performances. want PRO heb ik nog niet. weet iemand waneer ik die krijg? want ik haal nog steeds niet die sprint en circuit races! :confused: ze gaan allemaal veel harder dan mij :evil: Wat moet ik nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan