Need For Speed underground

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan niet installeren door norton omdat hij niet wil installeren in veilige modus blijkbaar, hij zegt dit in zon kadertje, en dat opstarten, dat was al weggevinkt...
heb dat al een half jaar geleden weggevinkt omdat ik er toen problemen meehad nu valt hij gewoon uit als hij veel werk geeft..., het probleem is dat we nu niet weten of het software of hardware is, als het hardware is kunnen we hem gewoon binnen brengen want hij is in garantie en als het software/virussen zijn dan zullen wij veel mogen betalen...

pc is uitgevallen toen ik volledige scan wou doen, wel s het waarschijnlijk mogelijke aparte delen te scannen (het is als hij veel werkt na elkaar krijgt dat hij uitvalt)
enige suggesties? zal alvast een deel uit windows zelf scannen...

Windows hoort een blauw scherm te geven normaal gesproken als je dat opstart-gedoe hebt gedaan.

Misschien Windows er opnieuw opzetten? Doe dan wel een volledig format en zet er in het vervolg een virusscanner op die je up-to-date houdt.

Zo te zien ligt heel je Windows in de knoop.

hij valt gewoon uit, het lampje brand nog enkel werkt hij niet meer, je moet de knop 6sec ingedrukt houden tegen dat het lichtje uit is en je weer kan opstarten, is het mogelijk dat dit een hardware probleem is???

Heb beetje per beetje kunnen scannen, geen enkele virus aangetroffen,ik twijfel sterk aan die virusscanner eerlijk gezegd, elke keer ik opstart wil een programma verbinding met het internet, het is telkens een ander en eindigt bijna altijd op 1, bevind zich in mijn temporary dinges en heb dit ook gescant maar heeft nix gevonden...
als ik formateer, Counterstrike als ik dat dan terug installeer kan ik dat dan nog spelen of moet ik nieuw spel komen? (ivm de code)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan