Need for Speed Underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Ik heb het spel al een tijd maar begin me dr aan dood te ergeren:

Ik speel het op Low, vanwege het feit dat het spel uitgaat als ik het in het options menu op Medium zet (de kwaliteit en zo)

Waar ik gek van wordt:
Als ik het spel op de PS2 speel dan zie ik dat de wegen nat zijn en zo.... bij mij niet (bijv. het driftparcours)
nog zoiets: ik zit in race 72 en ik kan nog steeds niet die andere kleuren kiezen... metallic en zo.... ligt dit aan mijn computer of ben ik gewoon slecht? Ik kreeg ooit de metallic kleuren, maar ik heb ze 10 races later nog steeds nergens.
somebody wanna help me?

over het natte wegdek weet ik het niet maar over die metalic kleuren weet ik wel dat je bij kleuren in je "tuning scherm" een slotje op die kleuren staat en als je ze hebt geunlocked blijven ze staan maar als je dan er gewoon op klikt "koop" je die metallic kleuren.
suc6

MzzL
SeaB

In de bijlage zie je wat ik zie als ik bij de kleuren ben in race 74.

Bijlagen

• nfsu.jpg
    nfsu.jpg
    13,7 KB · Weergaven: 63
Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld maar ik dacht dat je die kleuren eerst moest kopen daarna kan je ze gebruiken. Al geprobeerd om op zo`n slotje te klikken?

Er wordt toch vanzelf een keertje aangegeven dat je iets ge-unlocked hebt, dat is met de kleuren toch precies zo. Dat komt vanzelf wel...

DX8kaart... wat houdt dat precies in? Kan dit ook de reden zijn dat fifa 2004 niet lekker draait bij mij?

DirectX zorgt dat je videokaart o.a optimaal presteert. Elke videokaart heeft ondersteuning voor een bepaalde DirectX-versie.

De nieuwste videokaarten hebben DirectX9-support, oudere videokaarten alleen DirectX8.1 en lager. In DirectX9 zitten alle nieuwste grafische snufjes. Need for Speed:Underground bevat ook oa. DirectX9-features, welke alleen te zien zullen zijn op een videokaart die ondersteuning biedt voor DirectX9.

Volgens mij heb ik wel direct X 9... maar niet de videokaart of zo?

Geplaatst door BK4LiFe
Volgens mij heb ik wel direct X 9... maar niet de videokaart of zo?

Ja, maar je videokaart ondersteund geen DirectX9, dus die features zul je ook niet zien.

Geplaatst door BK4LiFe
een Geforce3.... is dat dan wel goed?

Beter is et om een Geforce FX5600 of hoger of een ATi Radeon9600Pro of hoger aan te schaffen. Zijn beide DirectX9-kaarten en tonen dus alle nieuwste effecten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan