Need for Speed Underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuwtje

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
253
Ik weet niet in welke categorie deze vraag meot maar ik heb een 9700 dus. Maar in het spel doet ie raar maar als er weinig polygonon zijn ofzo gaat de framerate niet sneller maar het spel ziet er heel raar uit. ik heb de nieuwste drivers en andere instaleren helpt niet, is het iets in de bios?
 
Wat vind jij raar? Stuur eens een screenshotje mee. Heb je ook de nieuwste versie van DirectX?
 
Nee dat is het niet ik heb dx 9b maar je kunt het niet zien in 1 frame, er is iets instabiels het spel loopt vloeiend en als er weinig te verwerken valt gaat het spel ineens heel snel.
 
En je hebt dit bij andere spellen niet?
 
Zolang je geen screenshot geeft of niet duidelijk kan maken wat je nou precies bedoeld met ''raar'', houdt et op.
 
:S ik zeg net dat je het niet in 1 frame kan zien....
Normaal als er minder polygonen enz. gaat de framerate omhoog maar bij mij de spelsnelheid... snap je het? in een simpel stuk schiet het spel ineens vooruit.
 
Nee, ik snap et nog niet helemaal maar dat geeft nix.

Je zegt dat het spel vooruit schiet als de omgevingen rustiger wordt. Dus dat et allemaal makkelijker te verwerken is voor de videokaart. Dit is logisch.

Ik weet niet op wat voor resolutie je draait, maar probeer es de resolutie lager te zetten en zet wat andere grafische settings lager. Heb je het dan ook nog?

Ik heb zelf een 9700Pro en heb nergens last van. Dus ik zie je probleem niet 123 voor me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan