madmuppet
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2001
Heb gisteren geprobeerd om Need for Speed Most Wanted te installeren op mijn nieuwe pc (Core2 Q6600, 2GB RAM, Radeon2350) met Vista Home Premium. Lees goed: geprobeerd, want het lukt dus niet.
Ergens tijdens de installatie gaat er iets niet goed. Ik heb eerst geprobeerd van de DVD (ja... de originele) te installeren, maar dan blijft het proces hangen bij ongeveer 6%. Enige oplossing is om de installatie hardhandig af te breken, want er gebeurt echt niets meer.
Ik dacht dat het misschien aan de disk zou liggen, dus heb daarom een image gemaakt, gemount met Deamon Tools, en vervolgens poging 2 gedaan, maar ook dat helpt niet. Installatie loopt nu wel verder, maar blijft vervolgens toch op 83% hangen. Weer hardhandig afbreken dus. Vista is van dat brute geweld zo onder de indruk, dat ik mijn pc vervolgens alleen nog maar met de power-knop uit krijg.
Wat is er aan de hand? Loopt NFSMW gewoon niet onder Vista, of zit het probleem ergens anders?

Ik dacht dat het misschien aan de disk zou liggen, dus heb daarom een image gemaakt, gemount met Deamon Tools, en vervolgens poging 2 gedaan, maar ook dat helpt niet. Installatie loopt nu wel verder, maar blijft vervolgens toch op 83% hangen. Weer hardhandig afbreken dus. Vista is van dat brute geweld zo onder de indruk, dat ik mijn pc vervolgens alleen nog maar met de power-knop uit krijg.

Wat is er aan de hand? Loopt NFSMW gewoon niet onder Vista, of zit het probleem ergens anders?