• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Need some help with combining the Combibox and the textBox

Status
Niet open voor verdere reacties.

19339

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2018
ik probeer een UserForm te maken die bestaat uit 4 UserForms die samen werken zoals
dat userform 1 je met de combibox en de textbox de informatie kan bekijken maar niet aanpassen.
dat userform 2 geopend word als je in form1 op nieuw klikt
in de form 2 moet je nieuwe informatie kunnen invullen dat dan tot de tabel wordt toegevoegd.
dat userform 3 een login is om te zorgen dat je niet zomaar de tabel kan aanpassen naam : Admin WW: 1234 eenmaal als het wachtwoord goed is zou userform 4 geopend worden waar je de informatie kan aanpassen

mijn gedachte was het om elk lampnummer een nieuwe groepering te geven zodat je ze kan in en uitvouwen en dat de informatie die tot het lamp nummer behoort in de groepering van dat lamp nummer geplaatst wordt als je opslaan klikt wanneer je een nieuwe rij toevoegd in userform 2 alleen weet ik niet of dat mogelijk is

de tabel zelf is niet compleet omdat er in totaal 32 lampen zijn ik heb er nu alleen 7 in staan om de userform te maken.

het probleem waar ik tegen aanloop is dat ik probeer om de combibox gekozen lampnummer informatie te koppelen aan de daarbij horende textboxen in userform 1 en 4 maar dat lukt niet ik heb al op verschillende manieren het geprobeert maar ik maak telkens een fout waarschijnlijk een stomme fout maar ik zit met dit probleem al sinds 6-8 uur en kom maar niet op een oplossing.
ik hoop dat iemand op deze forum kan kijken en me kan uitleggen of doorsturen de code die ik moet gebruiken om de combibox te koppelen en ook of het mogelijk is om een nieuwe tabel rij in een gegroepeerde tabel te plaatsen
ik hoop spoedig iets van jullie te horen alvast zeer bedankt.

groeten,

Sebastiaan

Bekijk bijlage UV filter 9-12 BEZIG 222 (1).xlsm

Laatst bewerkt:
venA

bedankt voor het oplossen van mijn combibox probleem.

weet je misschien ook of het mogelijk is om nieuwe informatie toe te voegen via een userform in gegroepeerde rijen

Wat bedoel je met gegroepeerde rijen? In het voorbeeldbestand staat alleen een tabel en ik zie niet wat je daarin wil groeperen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan