Amstellovich1967
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2017
Hallo Leden,
Graag zou ik willen weten hoe ik de tijden goed kan krijgen in het bijgaand document.
Ik wil graag berekenen hoelang de bewerking van een recept is geweest.
Er zijn 2 afdelingen:
Insteltijd en bewerkingstijd voor een recept te maken in productie
Insteltijd en bewerkingstijd voor een recept in te pakken op inpak
We noteren de start en stop tijden en die moet dan berekend worden in kolom Tijd
Kolom Minuten moet dan het aantal minuten weergeven (kan ook een negatief getal zijn ivm de instel-en bewerkingstijd, zie kolom Q),
een recept kan dus sneller of langzamer gemaakt zijn.
In kolom Verschil (J) wil ik graag de minuten omzetten naar tijd (uu:mm), is een recept sneller gemaakt dan normale tijdweergave, is het langzamer gemaakt dan in rood weergeven.
Ik heb al enigszins zitten stoeien maar kom er niet helemaal uit en vraag jullie hulp om dit voor elkaar te kunnen krijgen.
Groet,
René
Graag zou ik willen weten hoe ik de tijden goed kan krijgen in het bijgaand document.
Ik wil graag berekenen hoelang de bewerking van een recept is geweest.
Er zijn 2 afdelingen:
Insteltijd en bewerkingstijd voor een recept te maken in productie
Insteltijd en bewerkingstijd voor een recept in te pakken op inpak
We noteren de start en stop tijden en die moet dan berekend worden in kolom Tijd
Kolom Minuten moet dan het aantal minuten weergeven (kan ook een negatief getal zijn ivm de instel-en bewerkingstijd, zie kolom Q),
een recept kan dus sneller of langzamer gemaakt zijn.
In kolom Verschil (J) wil ik graag de minuten omzetten naar tijd (uu:mm), is een recept sneller gemaakt dan normale tijdweergave, is het langzamer gemaakt dan in rood weergeven.
Ik heb al enigszins zitten stoeien maar kom er niet helemaal uit en vraag jullie hulp om dit voor elkaar te kunnen krijgen.
Groet,
René