Neostrada

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Goedenavond,

Ik heb vanaf vanavond besloten dat ik toch een domein wil kopen, maar ik heb een stel vragen:
1. Als je al een host hebt van je service provider (in my case: XS4ALL), kun je dan host kopen en die achter deze host zetten die op het moment op hfkoster.home.xs4all.nl staat?
2. Ik heb deze host gevonden: NeoStrada, mijn vraag is, als je de starter pakket van 2,5 GB neemt voor 1 euro per maand, krijg je daar dan een domein (naar keuze) bij of niet? Een .nl bedoel ik dan.
3. Heeft u nog misschien een domein+host gevonden, onder de 15 euro? Of net over de 15 euro?

Misschien vraagt u zich af vanwaar deze vragen, ik ben een 16 jarig 'joggie' werkend bij de Albert Heijn met loontje van 4.87 per uur + 5 euro in de week zakgeld.. En ik wil er dus niet al te veel voor kwaliteit betalen, snaptu?

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Ruben Koster
GP

Ik gebruik zelf Mijndomein €29.00 p/jaar ben er heel tevreden over

Licht eraan wat je er wilt mee doen. En wtf ik ben ook 16, 52 euro per maand met kranten en als je dan niet 1 malig 30 euro kan betalen? misschien klinkt 1 jaar niet veel. 365 dagen dan? 31556952 seconden? Gewoon even 2 euro per maand betalen en je bent klaar...

Mijndomein heeft :

-- Elk jaar 1 GB extra aan ruimte
-- 10 Database's
-- Onbeperkt emailadressen
-- Spamfilter
-- Nieuwste PHP
-- safe_mode uit en aan
-- Webmail

en veel meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug