'Nep' dode pixels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hey,

Ik heb al een paar weken 'nep' dode pixels in me 2 jaar oude Belinea 15" TFT scherm. Soms zie ik dan een paar groene pixeltjes ergens op het beeldscherm en als je er met een vensten overheengaat is het ook alweer weg. Ik heb de nieuwste drivers van Nvidia geïnstalleerd. Maar dit mocht niet baten. Het is niet heel lastig. Maar toch jammer.

BVD:cool:

en wat wil je dat we er hier aan doen?? breng hem gwn binnen bij je leverancier als je tenminste nog garantie hebt

Ik had een keer iets gelezen over een filmpje die een tijd moest draaien en dan was het weer ok. Alleen dat was voor de psp of palmtop. En er zit volgens mij geen garantie meer op :(. Maar misschien wisten jullie een oplossing. Daarom meld ik het ook. Als ik geen oplossing wou ga ik het ook niet posten :confused:

Als het echt kapot is heeft het alleen maar zin om hem terug te brengen naar de leverancier. Een filmpje zal in elk geval niet helpen.

Geplaatst door Sauria
Als het echt kapot is heeft het alleen maar zin om hem terug te brengen naar de leverancier. Een filmpje zal in elk geval niet helpen.
Ja dat dacht ik ook altijd, maar er waren echt een aantal mensen die hadden dat laten draaien op hun palmtop en toen was het over :D jammer dat ik de link niet meer weet :(. Maar deze gaat dicht, ik ga nog even kijken voor de garantie

Waar jij over praat zijn eerder dode SUB-pixels.

Want je kunt doen is voorzichtig tegen het scherm tikken (zachtjes!) en dan kijken of ze weggaan. Dit wil wel eens helpen (heb ik ook bij een laptop).

Zoniet heb je toch pech denk ik.
Van een filmpje draaien heb ik nog nooit gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan