Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als een klant mijn bedrijf een mailtje stuurd, dan moet ik € 20,- tot € 35,- betalen om het door jou te laten afhandelen?De meeste bedrijven waarvoor u e-mails gaat verwerken, zullen u tussen de € 20 a € 35 per verwerkte e-mail betalen. Er zijn ook enkele bedrijven die meer willen betalen.
.Hallo allemaal,
Ik wilde dat ik dit eerder gelezen had. Gisteren ben ik er dus met open ogen ingestonken.
Men hoeft geen opleiding gevolgd te hebben maar alleen in het bezit van een computer en een e-mail adres te zijn.
Als je betaald hebt en het programma hebt gedownload blijkt dat je minstens een gedegen opleiding engels moet hebben anders kom je er niet uit.Daarbij komt dat ik uit een stukje haalde dat mensen eerst de website die je gekozen had moeten hebben bezocht en ook nog iets moesten kopen, Dan pas kon je geld verwachten.
Toen ik mijn geld terug vroeg kreeg ik als antwoord dat het wel degelijk in hun algemene voorwaarden stond dat je engels moest kunnen.
Misschien heeft iemand van jullie de alg. voorwaarden kunnen vinden, ik niet i.e.g En als ik bij de kamer van koophandel ga kijken moet ik eerst betalen voor inzage.
Omdat ik met IDEAL betaald heb heb ik vandaag op verschillende manieren geprobeerd om toch mijn geld terug te krijgen. Het inningsbureau waar het geld naar toe is gegaan was niet blij toen ik belde maar ze gingen tegen SO GOOD in Almere (HET bedrijf dus) zeggen dat ze het geld beter terug konden storten.
Ik ben benieuwd
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.