nep politie blokkering

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcellin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Hallo,

Ik heb hier een pc van een vriend met het gekende virus 'nep politie blokkering'.
Na even googelen blijkt dat dit vlot te herstellen is maar je moet wel in veilige modus geraken.
Bij drukken van F8 krijg ik wel de verschillende opties, maar bij het selecteren van veilige modus start de pc terug op.
Ondertussen met ultimate boot cd opgestart en een diepe scan van het systeem aan het doen.
Dit duurt ontzettend lang en ik denk dat die cd verouderd is (2009) dus waarschijnlijk gaat ie dit niet vinden.
Weet iemand een snellere en goeie oplossing?
Het is een XP XP3 sysyteem.
Met de originele cd's van windows is ook niets aan te vangen. (die geeft BSOD)
Alvast bedankt voor wat hulp:thumb:!!

Alvast bedankt voor de snelle reaktie,

ik zal dit eens proberen.

Groetjes:thumb:
Ik laat nog iets weten

Graag de topic starter laten bepalen of zijn / haar vraag opgelost is. Daarnaast hebben wij een systeem, dat na een week of twee nog een herinnering mail stuurt.

Oh, dat wist ik helemaal niet.
Wel handig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Probleem opgelost. Alleen stond de exe-file niet op de aangegeven plaats, maar met even zoeken toch gevonden.

Van harte bedankt!!:thumb::thumb:

Graag de topic starter laten bepalen of zijn / haar vraag opgelost is. Daarnaast hebben wij een systeem, dat na een week of twee nog een herinnering mail stuurt.

Is dat een standaard huisregel?
Heb nl in het verleden via een misbruik melding wel eens een melding gedaan als iemand anderds dan TS aangeeft dat het topic kan worden gesloten.
Reactie daarop was dat daar niks mis mee was.
Komt bij mij niet bepaald over als eenduidig beleid ;)

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan