nero 5.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcobeek

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2002
heb nu nero 5.5 en wil een dvdtje branden.... nu wil Ik een film bestand branden maar dan moet ik het film bestand(van rechts) naar links slepen maar daar heb ik 2 mappen al staan een: Ausio_TS
Video_TS

Moet ik mijn film bestand (Gangs Of New York.mpg) gewoon slepen en er onder zetten of moet ik hem in 1 van de 2 mappen slepen...........

movie dvd branden met nero

Heb je wel gekeken of dit mogelijk is?
Aangezien de meeste DVD's een opslag hebben van 8giga. Die kan je toch niet slepen in dat andere venster en dan branden aangezien je maar 4.7 giga kan branden.

Je kan de movie beter met MovieJack3 branden, deze maakt hem op een DVD formaat in de meeste gevallen, d.m.v. alle ondertitelingen weg te laten op 1 na, en das de gene die jij gekozen hebt, dit geld ook voor de "spraak"taal.

Zo doe ik het altijd althans, misschien iemand een suggestie om het anders te doen?

Snake

Ik doe het zo:

DVD op HD zetten met DVDdecrypter (alle files selecteren), op maat maken met DVD2one dan branden met NERO branden: de files in het videoTS mapje plaatsen. En DVD van 7 GB krijgt dan een bitrate van +/- 4 tot 5 mb/s. Op een TV is dit zeer goed. (dubbel t.o.v. SVCD)

Onbeveilgde DVD's kleiner dan 4.7 GB kun je in NERO on the fly kopiëren.

Beveilgde DVD kleiner dan 4.7 GB op HD zetten met DVDdecrypter en dan branden met NERO.

Ow jah:

de tijd die het kost:

rippen met DVDdecrypter +/- 6 GB = 15 - 20 minuten
verkleinen met DVD2one +/- zelfde tijd met een amd 1800+

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan