Nero 6.0 komt op 18 juli uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bennie

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
10 okt 2000
Op 18 juli komt een nieuwe versie van Nero uit: 6.0:
http://www.nero.com/en/index.html#c1055951946540

Er zijn tal van nieuwe functies ingevoerd. Door SmartStart is het nu veel gemakkelijker om uit de brei van mogelijkheden te kiezen. Ook het maken van Audio-CD's is aanzienlijk uitgebreid.

Groetjes,
Bennie

attachment.php

Bijlagen

• nero6.jpg
    nero6.jpg
    30,8 KB · Weergaven: 313
Kun je die dan kostenloos upgraden ?, ik gebruik nu naar volle tevredennheid 5.5.10.32

Groeten Oossie

Geplaatst door oossie
Kun je die dan kostenloos upgraden ?, ik gebruik nu naar volle tevredennheid 5.5.10.32

Groeten Oossie

Een upgrade kost ongeveer $40,-.

Blijf 5.5.10.32 gewoon gebruiken.:)

Groetjes,
Bennie

Als ie zo groot is waarom zou ik dan upgraden, er zal wsl weer allemaal van die sh*t bijzitten die ik niet nodig heb... ik wacht af tot wat de anderen zeggen, en als ie écht beter is dan kan ik nog altijd upgraden. :cool: ;)

Joram, als ik jou was zou ik niet upgraden. Als ik naar je systeem kijk dan gok ik erop :D dat jouw computer qua leeftijd al ouder is dan de tijd die jij er nog mee gaat doen..... en bij je volgende systeem(brander) wordt 6 "gratis" met je brander meegeleverd.

Ik heb de demo geprobeerd, maar ik was niet erg onder de indruk.
Nu vraag ik mij dan af, blijft nero versie 5 verder ontwikkelen, of gaan ze zich geheel op versie 6 richten.
Is dit al bekend?
(kan nl geen update link voor 5 meer vinden op www.ahead/nero.com)

Want anders blijft me denk ik bij v5.5.

Laatst bewerkt:
Ik vrees dat de 6.0 de 5.5* op den duur toch echt gaat vervangen. Zo gaat het altijd met nieuwe versies (kijk bijv. naar Windows: Win95 en Win98 worden niet meer ontwikkeld en ondersteund).

Groetjes,
Bennie

voor win98 worden toch updates geschreven ?

groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan