nero 6 <> 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik gebruik nu nero 6 in xp en nero 7 in vista. Persoonlijk vindt ik dat nero 7 niet stabiel genoeg draait in vista. Nu wil ik een filmpje exporteren met nerovision maar dat loopt elke keer mis, er vallen soms stukjes tussenuit omdat op bepaalde momenten de driver van m'n grafische kaart blijkbaar uitvalt ofzoiets en dan loopt het dus mis. Geen nood, dacht ik, ik doe het gewoon in xp, helaas zijn de mogelijkheden van nero 6 op vlak van uitvoerformaten niet zo denderend. mp4 is bijvoorbeeld al niet mogelijk en daar houdt het niet bij op.

Is er een manier om nero 6 wel in mp4 en de tegenwoordig gangbare bestandsformaten te laten exporteren? Want op dat vlak loopt nero 6 helaas wat achter.

Ik heb het uiteindelijk in xp bewerkt en met nero geëxporteerd als mpegfile. Vervolgens heb ik het met prism video converter geconverteerd naar een mp4tje en ineens de size aangepast.

Ik weet enkel niet of die prism gratis software is of ik met een trial zit. Ik heb het een tijdje geleden geinstalleerd omdat ik dacht dat het nog wel van pas zou komen, ja, zo blijkt nu. Maar ik weet dus niet meer of het een gratis stukje software is of niet.

In ieder geval is mijn probleem wel opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan