nero 6 fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

played

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
als ik een met nero een dvd van mijn harde schijf wil branden krijg ik deze foutmelding

compal tsd80y1 dvd rw
calibratiegebied vol
brandproces mislukt met 4x

hij brand tot 1 procent en dan deze fout melding maak dvd niet onbreuikbaar kan ik gewoon nog gebruiken is dit een fout van software of is me brander defect

alvast bedankt hoop dat er iemand is die mij kan helpen

Dit heb je alleen maar met DVD's?
Als ik calibratiefouten had met cd's dan was mn brander stuk (2 keer voorgekomen, maar was wel een cdbrander)

EDIT: Al es gebrand met een ander programma?

helaas heb het op nieuwe geinstaleerd maar weer zelfe fout melding alleen bij dvd's heb platium dvd's

Ligt waarschijnlijk aan je DVD-tjes, kijk maar eens of ze wel vlak zijn. Als je ze op tafel legt mogen ze niet wipperen als je er zachtjes op duwt. Heb ik ook gehad maar bij mij werden ze wel gebrand maar niet af te spelen zonder storing. Heb nu betere en het probleem is opgelost,tenminste bij mij dan.

:thumb:

heb het met andere dvd's geprobeerd krijg dan een ander fout melding kon disk at once niet uitvoeren en dvd nu niet meer bruikbaar gebeurden bij 100 % snap er niks meer van

heb het met andere dvd's geprobeerd krijg dan een ander fout melding kon disk at once niet uitvoeren en dvd nu niet meer bruikbaar gebeurden bij 100 % snap er niks meer van

Verder weet ik het ook niet, sorry!

ja het is een dvd brander en voor heen nooit problemen gehad

gelukt

probeleem is opgelost heb een nieuwe dvd brander en alles werkt weer perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan