nero 6 + kodak easyshare probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vwbassie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2004
Hoi

Ik heb een probleem met nero 6 in combinatie met kodak easyshare.
Als ik namelijk allebei deze programma's op mijn computer zet loopt ie ieder keer vast. Als ik een van de 2 programma's erop zet werken ze in beide gevallen uitstekend.
Wie weet hier een oplossing voor?

groeten
Sebastiaan

Ik gebruik ze beiden op een AMD XP2600+ en heb geen problemen

ik heb wel Nero 6 (express en met smartstart of zo iets) en geen Kodak foto software, maar Nero loopt ook iedere keer vast. Ik heb geen idee hoe dat komt, dus mocht iemand een goed idee hebben, hoor ik het graag.

Erwin

Ook hier draait die combinatie probleemloos. Welk besturingssysteem gebruik je??

Ik draai met Xp home.
Eigenlijk moet ik iets recht zetten. Het is eigen
lijk niet hangen, maar het wisselen tussen verschillende opties gaat heeeeeel langzaam. Als ik eenmaal zo ver ben dat ik kan branden, gaat dat ok, maar het duurt lang :(

Erwin

Hoi Ron
Ik gebruik windows ME, en heb geen idee waardoor het kan komen dat het steeds vastloopt baal er behoorlijk van want het zijn allebei goeie programma's om mee te werken

Groeten

Sebastiaan

Ik heb gisteren avond (ja tijdens het voetbal) nog eens het een en ander geprobeerd om Nero Smartstart
goed te laten draaien en......het is gelukt.
Op mijn systeem draait ook SETI@HOME (dat buitenaardse leven gebeueren) en dat draait continue.
Nu heb ik dat SETI@HOME tijdelijk uitgezet en de Nero spullen draaien prima.

dat wilde ik even met jullie delen.

Erwin

Geplaatst door vwbassie
Hoi Ron
Ik gebruik windows ME, en heb geen idee waardoor het kan komen dat het steeds vastloopt baal er behoorlijk van want het zijn allebei goeie programma's om mee te werken

Groeten

Sebastiaan

Toch zou die combinatie gewoon moeten kunnen werken. Heb je van beide programma's de nieuwste versies?
Heb je bij jou ook geen programma op de achtergrond draait die roet in het eten gooit (zoals bij etboss het geval was)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan