Nero 6 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patzim

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2005
Berichten
6
Bij het updaten van nero 6 en Nero digital krijg ik de volgende melding in installer:
"Het installatie programma heeft gemerkt dat een andere inqtallatie nu draait. Voltooi de eerste installatie en start het installatieprogramma opnieuw."

Ik zie echter geen enkele installatie draaien.
 
Ik denk dat ik dat vroeger ook gehad heb en dat het iets was van Nero dat gestart word als de pc opstart.

Kan je bij Windows Taakbeheer (Ctrl + Alt + Del) op het tabblad processen niets zien staan van Nero en dit proces beeindigen ??

Of bij Start => Uitvoeren => msconfig => tabblad opstarten Nero(Check) uitvinken ? en daarna de pc opnieuw starten.

Succes
 
Korten zei:
Ik denk dat ik dat vroeger ook gehad heb en dat het iets was van Nero dat gestart word als de pc opstart.

Kan je bij Windows Taakbeheer (Ctrl + Alt + Del) op het tabblad processen niets zien staan van Nero en dit proces beeindigen ??

Of bij Start => Uitvoeren => msconfig => tabblad opstarten Nero(Check) uitvinken ? en daarna de pc opnieuw starten.

Succes
 
Korten zei:
Ik denk dat ik dat vroeger ook gehad heb en dat het iets was van Nero dat gestart word als de pc opstart.

Kan je bij Windows Taakbeheer (Ctrl + Alt + Del) op het tabblad processen niets zien staan van Nero en dit proces beeindigen ??

Of bij Start => Uitvoeren => msconfig => tabblad opstarten Nero(Check) uitvinken ? en daarna de pc opnieuw starten.

Succes

Mijn probleem is opgelost dankzij je reactie. Bedankt hiervoor:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan