Nero 7.0 komt uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Bij mycom en de bolt kanje ze al te bestellen. markplaat.nl worden ze bijna niks weg geven, wat kan nero 7.0 meer dan nero 6.0, wie kan mijn verder helpen, iedereen vast bedankt.
Is het wel de moeite waart.

Laatst bewerkt:
Kijk hier en lees wat ahead er zelf over zegt.

Klopt omdat de informatie pas de tweede week van oktober uitkomt.:D

Pfffffff...weer een nieuwe versie!
Ik kan wel aan de gang blijven.:p

Er zitten heeel veel nieuwtjes in ..ik heb hem al 2 weekjes en hij bevalt me wel ;

Ik kreeg dit zelf op email binnen.

NERO 7 ULTRA EDITION.
2 CD

Nieuwe versie van Nero: Geschikt voor HD-DVD en Blu-ray

Het pakket heeft de naam Nero 7 Premium gekregen en bestaat uit in totaal 18 toepassingen.

De meest in het oog springende nieuwe toepassing is Media Home. Media Home biedt de gebruiker alle mogelijkheden om zijn collectie aan gegevens, muziek, foto's en video te beheren. Alle gegevens worden vastgelegd door NeroScout, een databaseprogramma dat het zoeken naar titels middels trefwoorden moet vereenvoudigen. Het programma werkt niet alleen met de andere toepassingen van Nero maar is ook terug te vinden in de Verkenner van Windows.

Nero 7 Premium is ook al geschikt voor zowel HD-DVD als Blu-ray maar de functies daarvoor ontbreken nog. Deze zullen volgens een woordvoerder van Nero pas worden toegevoegd wanneer de specificaties voor de opvolger van de DVD definitief zijn vastgelegd.

Verder bevat Nero 7 Premium al bekende toepassingen in nieuwe versies zoals Nero Vision voor het bewerken van DVD's en de videoconverteerder Nero Digital.

Nero 7 Premium will be available at retail stores and through the Nero online shop starting the second week of October (approximately October 13th).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan