nero 7 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Zijn er mensen die ook problemen hebben met installatie in vista van nero 7? Mij lukt het niet, komt tijdens installatie steeds met de melding dat er bestanden in gebruik zijn die door nero bewerkt moeten worden en dat ik die moet sluiten. bij die bestanden staan ook een twintigtal cijfers van 4 cijfers, wat dat is weet ik echt niet. Wie kan mij helpen?

ton magielse.

Ook geprobeerd als administrator of in veilige modus?

Overigens kun je via taakbeheer veel processen stoppen van die bestanden, die Nero wil gebruiken of overschijven.

Hoi lange pier.
In de veilige mode heb ik geprobeerd maar lukt niet omdat je hier niet aan windows installer kan komen . ik ga het wel proberen met de mogelijkheid als administrator.

En Lonytune ik heb nero 7 deze week in de winkel gekocht, dus ik neem aan dat deze nieuw is.
ton magielse.
p.s als het lukt horen jullie van mij.

Zijn er mensen die ook problemen hebben met installatie in vista van nero 7? Mij lukt het niet, komt tijdens installatie steeds met de melding dat er bestanden in gebruik zijn die door nero bewerkt moeten worden en dat ik die moet sluiten. bij die bestanden staan ook een twintigtal cijfers van 4 cijfers, wat dat is weet ik echt niet. Wie kan mij helpen?

ton magielse.
Hoi Ton

Ik kan het je sterk afraden deze versie te instaleren eenmaal geinstalleerd en je register is een grote rommel je kan net zo goed met nero 6 werken ik weet niet waar maar er heeft iemand op het forum al eens een heel stuk aangewijd waar ik het mee eens was en nog ben.er zit zoveel op wat je niet gebruikt ja dat kan je uit vinken maar dan moet je weten wat je doet je krygt een mooie search bar op je buroblad enzvoort
Nero kryg je er ook haast niet meer af kijk maar is rond op de site en maak dan je beslissing om het wel/niet te doen .

Sterkte....nixs

Ook geprobeerd als administrator of in veilige modus?

Overigens kun je via taakbeheer veel processen stoppen van die bestanden, die Nero wil gebruiken of overschijven.
Toppie Lange Pier die link:thumb: :thumb:

ton magielse.
Er zijn er zat nero 7 is een rot programma Lange Pier bied de oplossing erst 6 verwijderen dan 7 en dan 6 terug zetten google maar eens op nero7 ellende bv en je zal zeker mensen vinden die hetzelfde hebben veel succes ermee

Welke Nero 7 heb je. Nero premium of de premium reloaded. Deze laatste is voor Vista. Die heb ik er op zitten voor Vista.

Die versies zijn allemaal gelijk, alleen het serienummer bepaald de versie die je installeerd, en de allerlaatste noemen ze weer Ultra Edition ENHANCED.:confused:

Overigens heb ik er nooit problemen mee gehad om Nero te installeren, niet in XP en ook niet in Vista, alleen dien je wel een gebruiker te zijn met administrator rechten.

Hoi lange pier, humpe, nixs, en loonytune.
Allereerst bedankt voor jullie vlotte reacties. maar toch heb ik het bij toeval anders geinstalleerd gekregen. Ik heb op de site van nero gekeken en zag daar een update van nero 7 premium reloaded. een 30 dagen trial periode. een update van 4 juli 2007. Heb gedownload na alles wat met nero te maken had heb verwijderd. Daarna op goed geluk gaan installeren, zonder programma's te sluiten of andere foutcodes, in een keer stond nero erop, helemaal geen problemen. Bij de installatie heb ik van de gekochte versie het serienummer opgegeven, en naar ik hoop zal het nu blijven werken.
verder nog vele groeten.
ton magielse.

Dacht dat je al de laatste versie had.:o
Je kunt deze vraag, overigens, rechtsonder als opgelost zetten.

Welke Nero 7 heb je. Nero premium of de premium reloaded. Deze laatste is voor Vista. Die heb ik er op zitten voor Vista.
Ik heb de versie niet meer en weet niet welke versie het was,maar alleen al die search balk op je buroblad.
Ik moet premium gehad hebben ik gebruik nu gewoon de versie 6 en ben dik tevreden in combi met shrink.
Een medewerker,lid van helpmij heeft er is een heel stuk over geschreven over de nero 7 ook hij had er weinig goede woorden voor over in tweakers.com zijn ze ook nooit erg blij geweest met nero 7.
Het programma zit vol met overbodige funties ik vindt het een blamage voor zo`n groot bedryf
Onze meningen zijn verschillend hier over moet kunnen
groetjes...nixs.....

Laatst bewerkt:
Ik doe alles met nero en heb er geen problemen mee, en de beschrijving bij de cd is ook minimaal, maar ik heb wel een boekje van nero er bij gekocht.

@ nix

Jij vindt Nero 7 niet goed ?
Nee ik vindt nero 7 een waardeloos program ga maar eens googlen op nero 7 en register bv dan kan je zien wat nero 7 aan richt in je register.
Wanneer jij nero installeerd zal hij goed werken omdat je niet weet wat hij in je pc motor doet ik denk niet dat ik de enigste ben die nero 6 veel beter vindt.
Dit is mijn mening bij mij werkte hij ook perfect maar de vele funties ik werk veel liever met 6

Fijn weekend.

Ps op helpmij moet een heel stuk staan over nero 7 ff zoeken op de site

Laatst bewerkt:
Hoi lange pier, humpe, nixs, en loonytune.
Allereerst bedankt voor jullie vlotte reacties. maar toch heb ik het bij toeval anders geinstalleerd gekregen. Ik heb op de site van nero gekeken en zag daar een update van nero 7 premium reloaded. een 30 dagen trial periode. een update van 4 juli 2007. Heb gedownload na alles wat met nero te maken had heb verwijderd. Daarna op goed geluk gaan installeren, zonder programma's te sluiten of andere foutcodes, in een keer stond nero erop, helemaal geen problemen. Bij de installatie heb ik van de gekochte versie het serienummer opgegeven, en naar ik hoop zal het nu blijven werken.
verder nog vele groeten.
ton magielse.
Vraag aub als opgelost zetten ik kryg nog steeds mails over dit onderwerp bvb dank

rechts onder .......nixs.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan