Nero 7 premium

• Onderwerp starter Onderwerp starter duin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb vandaag Nero 7 premium geinstalleerd.Werkt tot nu toe en wat ik er van weet goed.
Nu zie ik alleen dat films erg onduidelijk worden afgespeeld in NERO SHOW TIME.

IK heb ook Windows Mediaspeler en wil ,misschien Quicktime installeren.

Hoe kan ik zorgen dat of Windows Mediaspeler EN of Quiktime de films en muziek afspelen??

Volgens mij wordt Quick-time meer ondersteund.

En moet ik NERO SHOW TIME "VERWIJDEREN" en blijft de rest van Nero dan wel intact.?

alvast bedankt!:thumb:

Kun je toch gewoon in de opties bij WMP instellen, welke files hij af moet spelen.

Als je de alternatieve Quicktime en Realplayer installeerd, krijg je daar de codecs voor, kun je die files ook in WMP kunt afspelen.

Je vind ze hier, en overigens kun je die Nero, gewoon aanpassen, dus die player eruit gooien.

En als je Windows Media Player 11 hebt, kun je instellen dat hij codecs automatisch download.
(Vink - zoals Lange Pier zei - bij Bestandstypen dan meteen aan welke bestanden standaard door WMP11 geopend moeten worden voortaan.)
.

Bijlagen

• WMP11_Opties.jpg
    WMP11_Opties.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
nero aanpassen,player eruit

Als oplossing wordt o.a aangedragen het volgende:
overigens kun je die Nero, gewoon aanpassen, dus die player eruit gooien

Hoe doe je dat (vei;ig en volledig)???

bedankt alvast:thumb:

In configuratiescherm > software, kun je Nero wijzigen/verwijderen. Kies voor wijzigen en je kunt het aan laten passen.

Het kan als het goed is ook via start > programma's > nero premium > productsetup.

Laatst bewerkt:
en als standaardplayer instellen?

Ik heb nu dus Windows Media Player,Nero en Quiktime.

Als ik nu weer Windows Media PLayer wil instellen als standaard player,waar en hoe kan ik dit veranderen?:eek:

In Mediaplayer > extra > opties > bestandstypen, hier kun je aangeven voor welke bestanden je mediaplayer als standaard player wil gebruiken.

ik bedoel voor alle bestanden.

Ik bedoelde eigenlijk:

Als ik voor al mijn bestanden wil switchen naar een andere standaardspeler,bijv. van Quiktime naar Windows Mediaplayer,waar kan ik dat instellen.??

(dus niet alleen voor bepaalde bestandstypen):thumb:

Het is nu een paar keer aangegeven, daar kun je ook alles aanvinken.

Misschien blijft het toch onduidelijk, kijk op de afbeelding, als je op de knop Alles selecteren klikt, is WMP11 daarna de standaardspeler.

Bijlagen

• WMP11_Bestandstypen.jpg
    WMP11_Bestandstypen.jpg
    44,9 KB · Weergaven: 21
alles aangevinkt

Ik heb zoals in plaatje alles aangevinkt bij Windows Media Player.Dus WMP is nu mijn standaardplayer?

Dan is Nero Show Time en Quiktime nu zeker overbodig???

Soms heb je Quicktime nog nodig, bijvoorbeeld MOV bestanden afspelen gebeurt met Quicktime. Ik heb Nero Showtime gewoon nog geinstalleerd staan, echter gebruik ik die niet meer.

mov-bestanden afspelen

En als ik nu MOV bestanden wil afspelen.Hoe maak ik dan van Quiktime mijn standaard -speler,ik neem aan dat je mov-bestanden niet met Windows Media speler kunt afspelen.
Alvast allemaal bedankt voor je antwoorden!!:thumb:

Als het goed is wordt Quicktime automatisch geopend bij MOV bestanden, anders krijg je wel de vraag welk programma je wil gebruiken.

En als ik nu MOV bestanden wil afspelen.Hoe maak ik dan van Quiktime mijn standaard -speler,ik neem aan dat je mov-bestanden niet met Windows Media speler kunt afspelen.
Alvast allemaal bedankt voor je antwoorden!!:thumb:

Kun je toch gewoon in de opties bij WMP instellen, welke files hij af moet spelen.

Als je de alternatieve Quicktime en Realplayer installeerd, krijg je daar de codecs voor, kun je die files ook in WMP afspelen.

Je vind ze hier, en overigens kun je die Nero, gewoon aanpassen, dus die player eruit gooien.

Dat had ik toch al eerder aangegeven.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan