Nero 7 Ultra vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Hoi,

1) Kun je met nero 7 beeldbestanden branden (images) en zoja, waar? Ik kan het niet vinden maar wellicht kijk ik eroverheen..

2) Kun je nadat je een image bestand hebt gebrand ook nog andere bestanden erbij branden? Bij me vorige Nero 5.5 kon je een beeldbestand kiezen en vervolgens kwam je gelijk in het brandmenu voor de instellingen om te gaan branden. Ik kon er verder geen andere bestanden meer bij doen. :confused: Moet ik eventueel eerst het imagebestand branden en na het branden de overige bestanden die ik op de cd wil hebben branden of werkt dat niet?

3) Als ik audio-cd's maak kan ik de brandsnelheid niet meer kiezen, hij staat standaard op de hoogste snelheid. Is dit aanpasbaar?

Bedankt alvast

Laatst bewerkt:
1] Ja, gewoon met Nero Burning rom.... opstartscherm [nieuwe compilatie] annuleren, bestand openen en dan image bestand kiezen... en branden...

2] Nee, een image is een soort complete kopie van een schijf [een soort mal] en daar kun je niets bij zetten... wel kun je de image "uitpakken" ,bijv. met magic iso, of als het een beeldbestand is met [gratis] vcdgear en dan kun je er wel van alles bij zetten.....

3] Ja, als je het menu "branden" kiest, kun je daar de gewenste snelheid instellen...

ErpCity zei:
1] Ja, gewoon met Nero Burning rom.... opstartscherm [nieuwe compilatie] annuleren, bestand openen en dan image bestand kiezen... en branden...

2] Nee, een image is een soort complete kopie van een schijf [een soort mal] en daar kun je niets bij zetten... wel kun je de image "uitpakken" ,bijv. met magic iso, of als het een beeldbestand is met [gratis] vcdgear en dan kun je er wel van alles bij zetten.....

3] Ja, als je het menu "branden" kiest, kun je daar de gewenste snelheid instellen...

1) IK heb Nero 7... er valt niets te annuleren wanneer je dat opstart. En je kunt verder ook nergens een bestand openen... ?

2) ok

3) Nee, dat kan bij mij niet. Bij me vorige cd brander met Nero 5.5 wel. Maar met me dvd brander en Nero 7 kun je niets kiezen wat betreft brandsnelheid

Nou, met UltraIso, kun je gewoon bestanden naar de image slepen en erbij zetten, heb het alleen nog niet met een nero image gedaan.

Diamond zei:
1)3) Nee, dat kan bij mij niet. Bij me vorige cd brander met Nero 5.5 wel. Maar met me dvd brander en Nero 7 kun je niets kiezen wat betreft brandsnelheid
Als je in Nero 7 kiest voor audio-cd maken, opent Nero Burning Rom zich.

Als je de te branden nummers in het venster hebt geplaatst en op de knop Burn drukt, opent zich een nieuw venster: Burn Compilation.

Daarop een tab Burn met een rolmenu Write speed.

Laatst bewerkt:
als je op de bestanden toets die gebrand moeten worden dan gaat er bij nero zelf een progrsmma opstarten die nodig hebt.

Boeing_737 zei:
Als je in Nero 7 kiest voor audio-cd maken, opent Nero Burning Rom zich.

Als je de te branden nummers in het venster hebt geplaatst en op de knop Burn drukt, opent zich een nieuw venster: Burn Compilation.

Daarop een tab Burn met een rolmenu Write speed.

Ja zo was het bij me Nero 5.5 ook maar hier staat er dus geen rolmenu met brandsnelheden. Volgens andere kiest Nero gewoon de brandsnelheid naar aanleiding van me brander en de soort cd die erin zit.. Dus dat hij automatisch de gepaste snelheid kiest zeg maar..

Wat ik vertelde, werkt zo in mijn Nero 7 Ultra Edition. Ik kan je niet verer helpen.

Als je Nero Burning Rom opent met de wizard "nieuwe compilatie" op auto of oproepen, linksonder bestand kiezen, iso, of wat dan ook, dan heb je helemaal rechts het tabblad branden, daar staat de maximale brandsnelheid voor die cd of dvd, die kun je naar beneden bijstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan