Nero 7 Ultra

Status
Niet open voor verdere reacties.

DROPSHOT

Banned
Lid geworden
28 mei 2006
Hoe kan ik een film van 818 mb met Nero 7 op een dvd van 4.7 GB branden.
Zonder die crap van"long play,extra long play extended play etc."te gebruiken.
Want dat lukt wel maar wordt er niet mooier op.(op stand alone).
En ja schijffies van 8.2 ken ik ook maar niet voor handen.
Is een film in XVID-AVI.
Misschien weet iemand een oplossing voor dit probleem zonder 2 dvd schijffies te gebruiken.

Mazzel en broge voor de hele mispoge.

Waar heb je het over, met "eigen video maken " in StartSmart, kun je gewoon de avi inladen, en eventueel aanpassen aan de grootte van de DVD, en de kwaliteit gaat er echt niet op achteruit, althans bij mij niet.:rolleyes:

Kijk,als ik de avi dus laadt,geeft ie aan dat ie te groot is en vraagt of je de kwaliteit wil aanpassen zodat ie wel op schijf past.
Als ik dan verder klik geeft ie op een gegeven moment die zg afstandsbediening waarop je kan kijken hoe het resultaat gaat worden.dat is dus een ***** resultaat het geluid loopt ver voor op de beelden en het beeld is schokkend en dat terwijl ik ook avi-files heb gebrand die over de 1400 mb zaten en wel goed waren maar was kortere speelduur.
Snappie nu?

Mazzeltjes : D

Dan is misschien die compressie van de Xvid zo groot, dat het niet zonder kwaliteits verlies een mpeg2 van gebrouwseld kan worden.

Alhoewel ik hier Xvid avi's van een dikke 800mb ook zonder kwaliteitverlies kan branden op een 4,5 gb DVD.

Je kunt het nog proberen om er eerst een DVD image van te maken met Nero, en dan met DVDshrink hem aan te passen, maar ben bang dat jer niet veel mee opschiet.

Ik heb geen oplossing verder voor je, de mazzel.

Okay,L.P.ik ga het een en ander nog proberen en als ik eruit kom laat ik `t ff weten hoe of wat in ieder geval bedankt voor de snelle reakties en info!

Mazzeltjes : D.

Vreemd,Nero geeft bij begin aan goed resultaat neemt vervolgens in de eerste 5 min zo`n 5 Gb in beslag en begint dan"normaal te decoderen".Totaal decoderen duurt zo`n 9 uur!!!
En geeft dan natuurlijk aan dat er niet genoeg schijfruimte is op de DVD/RW.
Dus ben ik nu eigenlijk op zoek naar een goeie Xvid-Avi Splitter zonder kwaliteits verlies,zodat ik de film op 2 DVD schijffies kan branden.
Misschien weet iemand waar ik die splitter vandaan kan halen natuurlijk wel freeware.

Mazzel : D.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan