Nero 7 Vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

Double-R

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Ik heb een film op mijn computer staan en wil die graag op een dvd branden. Je moet daar alleen bepaalde documenten van je film maken, met avi-bestand doet hij het niet! Het lukt me alleen niet om mijn film in .BUP, .IFO en .VOB om te zetten. Zou iemand mij dat uit willen leggen?

Daarnaast weet ik ook niet hoe ik de ondertitels eronder kan zetten:S

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet
Double R

Wat gaat er dan mis als je Vision Express gebruikt? (Wanneer / hoe / wat...?)

Daarna gaan we 't wel hebben over ondertitelen, eerst maar eens omzetten naar vobjes, ifootjes en bubjes.

nou ik weet zeg maar niet waar ik dat moet doen! Ik weet dat ik Nero 7 Vision nodig heb, maar kan nie vinden hoe ik dat moet omzetten. En zie op internet geen handleiding of iets in die richting;)

MvG
Double-R

Start Vison Epxress,

kies voor "maak DVD", "Video DVD", dan "voeg video files toe" en daar surf je naar de Avi.
Alle volgende vensters klik je door / weg. Uiteindelijk kies je bewaren op harddisk en dan gaat Vison Express aan de slag -> 1 tot 2,5 uur.

Je hebt dan DVD files die je naar DVD kunt branden.

Laatst bewerkt:
het is gelukt hoor, heel erg bedankt! Zou je me misschien ook nog uit willen leggen hoe ik de film samen met de ondertiteling op een dvdtje brand??

in ieder geval al harstikke bedankt

gr. Double R

haha dank je, maar welke link kan ik dan het beste kiezen, ik zou mijn god niet weten namelijk:P

gr Double R

Gewoon 1 proberen en als 'ie te moeilijk te begrijpen is de volgende pakken. Beter nog: lees ze eerst eens door en schat in welke je het meest simpel lijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan