Nero 8 op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

balo

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
12
Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Het gaat namelijk over Nero 8. Ik heb Nero 8 geinstalleerd op Windows Vista. De installatie is helemaal gelukt, maar het branden van een DVD gaat erg langzaam. Ik heb alles gedaan om de snelheid te verhogen (in de instellingen), maar dat lukt niet. Het branden gebeurt nog steeds met een lage snelheid. Trouwens bij het branden van een CD heb ik dit probleem niet. Een lage snelheid komt alleen voor bij DVD. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
Dat langzame branden is dat wat het scherm aangeeft of duurt het ook echt zo lang.
Ik gebruik nero 7 op vista64 en als ik aan het branden ben geeft hij op het scherm aan 6x of 8 x maar het branden duurt toch maar +- 7 minuten en als hij klaar is zecht hij toch gebrand te hebben met 16 x
 
Ligt ook aan de snelheid van je schijfjes hè..ik weet niet wat daar op staat?
 
Dat langzame branden is dat wat het scherm aangeeft of duurt het ook echt zo lang.
Ik gebruik nero 7 op vista64 en als ik aan het branden ben geeft hij op het scherm aan 6x of 8 x maar het branden duurt toch maar +- 7 minuten en als hij klaar is zecht hij toch gebrand te hebben met 16 x
Bedankt voor je reactie. In mijn geval, zie ik op het scherm 4x en het duurt ongeveer 14 minuten.
 
Ligt ook aan de snelheid van je schijfjes hè..ik weet niet wat daar op staat?

Bedankt voor je reactie. Mijn schijf is 16x en denk dat het voldoende snelheid bevat. Mocht je andere oplossingen hebben, dan hoor ik dat graag.
 
Mijn excuses voor een late reactie. Ik heb ook andere brandprogramma's gebruikt en ook andere schrijf merk gebruikt. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Bij het branden van een CD kan ik de snelheid zelf aanpassen, maar bij het branden van een DVD krijg ik een vaste waarde die ik niet aan kan passen. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan