nero 8 verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Ik krijg mijn fopto's niet meer open met nero 8. Hoe kan ik nero 8 eerst helemaal verwijderen zodat ik opnieuw kan installeren? Alvast bedankt.

In xp: conforugratiescherm --> software --> nero 8 (aanklikken) --> bovenaan verwijderen
in vista: conforugatiescherm --> programma's en onderdelen --> nero 8 (aanklikken) --> erachter staat verwijderen/ wijzigen.

En bij bijde doe je dan de unistall

Nero verwijderen.

Goedenavond,

Dit kan in software.
Start- Configuratiescherm- Software.

Als dit niet lukt moet U het misschien eens met de nero installatie cd proberen.
Als U de setup van nero 8 start is er als het goed is een optie om nero te verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Mickey

Of nieuwere versie overheen installeren.
Je kan ook nero laten staan en dan een plaatjes programma zoals;
http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=75566

Die neemt automatisch de instellingen voor je systeem van imagebestanden over, zodat je voortaan dezelfde plaatjes opent in het andere programma. btw. We kunnen ook fixen dat nero het weer gaat openen. Ik heb hier zelf ook Nero op staan, hopelijk gaat het werken bij jouw.

uitleg:
- Je klikt met je rechtermuisknop op een plaatje en je klikt op openen met... (open with...).
- Je klikt op Choose Default Program...
- Je klikt rechtsonderin het venster op Browse...
- Je gaat naar C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero PhotoSnap\
- Je dubbelklikt op PhotoSnapViewer.
- Je zorgt ervoor dat linksonder het venster; Always use the selected program to open this kind of file, aangevinkt staat.
- Je klikt op OK en dubbelklikt op het image-bestand om te kijken of hij geopend kan worden.

Zo hoef je niet te deinstalleren en kan je gewoon verdergaan zoals het eerst was.
Of met het programma (gratis) voortaan de plaatjes openen.

Laat maar horen hoe het gegaan was en of je nog iets niet begrijpt.

Met vriendelijke groet,
DJ.Artistic

Slotjes doen we hier niet :).
ruut mag hem zelf even op "opgelost" zetten. Dat kan door rechtsonderin in beeld dit even aan te klikken.

Gewoon een vraag hoor: ik zie heel vaak dat mensen het over slotjes hebben. Echter; op de forums waar ik kom is dat hoogst ongebruikelijk. Hoe komt iedereen daar toch zo bij? Het zal toch ergens aangeleerd worden?

slotjes is aangeleerd lol.
Uiteraard, het is ook makkelijk en overzichtelijk om te zien welke topics opgelost zijn. Kan er niet iets van een teken voor een topic gezet zijn dat betekend opgelost. Dan leren wij nu iets bij lol...

slotjes is aangeleerd lol.
Uiteraard, het is ook makkelijk en overzichtelijk om te zien welke topics opgelost zijn. Kan er niet iets van een teken voor een topic gezet zijn dat betekend opgelost. Dan leren wij nu iets bij lol...

Dat teken ís er al, kijk maar even goed rond.
Waar kom jij dan waar ze slotjes gebruiken? Want ik zie het men écht heel vaak zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan