Nero 8 volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lapras

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Ik heb Nero 8 geinstalleerd. Deze wil ik weer verwijderen, maar als ik heb gedaan, dan zie ik alsnog dat ik een dvd af kan laten spelen met Nero, als ik een dvd in de speler stop en 'Automatische afspelen openen...'. De icon van Nero is dan wel niet meer zichtbaar en hij kan het neer meer afspelen, maar die keuze heb ik wel. Hoe kan ik Nero 8 volledig verwijderen. Ik heb windows vista.

Door na de dé-installatie even handmatig wat mapjes te zoeken en te verwijderen en daarna Ccleaner even naar het systeem te laten "kijken".

en anders helpt vast de tool van Nero wel.

Waarbij je je langzamerhand gaat afvragen of ze na de tool voor InCD4, Nero 5, 6, 7 en 8 nu eindelijk eens in staat moeten worden geacht een fatsoenlijke undeleter te maken. Je zou toch zeggen na 4 versies Nero dat ze wat hebben moeten leren van de vorige versies.........

Laatst bewerkt:
En daar, beste Pasja, heb je weer eens groot gelijk in :D

nero 8 verwijderen

Om Nereo volledig te verwijderen doe je het volgende.
Ga via START naar zoeken Ahead in C en verwijder de gevonden Ahead bestanden.
Herhaal dit voor NERO 8 en verwijder ook deze.
Zie in Program files en staat daar nog Ahead of Nero dan moet je die verwijderen.
Verwijder in het register via start - uitvoeren -REGEDIT typen- Ahead typen voor zoeken
en de gevonden Ahead files verwijderen en doe daarna hetzelfde voor Nero.
VOORZICHTIG MET HET REGISTER als je hier fouten maakt !!!!!!!!

MGV
Newton

Beste Newton,

Aangezien deze vraag al van afgelopen juli is en de status al op "Opgelost" staat lijkt het mij niet nodig hier nog een reactie op te geven.

Let in het vervolg op zowel de datum als de status.

Deze vraag sluit ik
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan