Nero 9 9.2.6.0 installatie HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo,

Ik wil de nero 9 9.2.6.0 trail installeren maar bij ongeveer 90% geeft de installatie van nero 9 aan: er is een fout opgetreden er wordt een rolback gemaakt, sommige toepassingen zijn geinstalleerd wilt u deze verwijderen? dan klik ik op nee en gooi ik de clean tool erdoor heen en probeer ik het opnieuw dat heb ik dus al 5 keer gedaan vandaag?
Kan iemand mij helpen?

Jesse

Kan heel goed zijn dat de installer corrupt is, probeer anders de trial versie eens opnieuw te downloaden. Er zijn ook MD5 hashes te vinden bij Nero aan de hand daarvan kan je ook controleren of de installer goed is.

Sorry voor de late reactie,

Ik heb mijn laptop in plaats van in sluimerstand gewoon uit gezet op te kijken of die het zo deed, vandaag heb ik het dus nog een keer geprobeerd met weer de zelfde melding. Daarna heb ik de progamma's 1 voor 1 geinstalleerd nu heb ik een aantal progamma's 12 ofzo geinstalleerd en 6 niet die 6 gaven de fout melding die ik in mijn veroige bericht ook al gegeven heb. Die 6 progamma's zijn onderandere: Nero Starsmart, Nero WaveEditor, Nero Sondtrax, Nero Burning ROM en Nero Express en nog 1 of meerdere. De installer is wel goed omdat anders die andere progamma's ook niet geinstalleerd worden.

Jesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan