NERO 9 betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik lees op diverse sites dat er problemen zijn bij het installeren van Nero 9. Nu heb ik Vista en wil Nero ook gaan gebruiken.

Hoe zijn de ervaringen?

Hoi !

M.i. is Nero inmiddels veel te groot en te zwaar geworden.

Het bevat bovendien een aantal functie's waar ik echt niet op zit te wachten.(Mediaplayer etc.)

Dus werk ik met een z.g. lite (=uitgeklede) versie, met alleen de brandfunctie's, en dat werkt uitstekend.

Evt. kan ik die wel voor je uploaden, mocht je interesse hebben.

Greetz,

Harry.

Zou mooi zijn Harry, ik heb wel Vista, dus hij moet wel compatible zijn, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen......

Hoi !

*KNIP*

51 Mb.

Is z.g. Silent Install; je dent dat er niets gebeurt maar ondertussen staat Nero er al op.

Geen aktivering nodig.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hartstikke bedankt Harry. Alleen een beetje jammer dat Ned. er niet op staat. Kan ik er wel een icoontje van maken, want dat installeert ie namelijk niet automatisch...

Hoi !

Sorry voor het engels; ik denk daar vaak niet bij na omdat ik veel in het engels werk.
Icoon: je kunt gewoon een snelkoppeling maken: Start - programma's Nero -rechtsklikken op gewenst icoon en kiezen voor: op het bureaiublad weergeven (snelkoppeling maken).

Greetz,

Harry

P.S.:Evt. kan ik je wel aan Ashampoo Burning Studio 8 helpen in het nederlands.

Minstens zo handig in gebruik als Nero.

Anyway thanks....scheelt me weer een boel eurootjes.

Hmm Ashampoo is niet gratis he.....das nu jammer.

Hoi !

Download de laatste versie maar, en kijk even in je mailbox.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Graag gedaan,
en welterusten,

Greetz,

Harry.

*KNIP* en hier nog *KNIP*. v9 brengt de Nederlandse tweaker Acheron niet meer uit, maar op de internationale tweak site msfn.org is deze wel te vinden. (Daar staan ook de Micro versies van Acheron, hij had zijn eigen installer gemaakt, dus dik het kleinste pakket, jammer dat hij geen tijd er meer voor heeft).

*KNIP* (steeds up-to-date)

*KNIP* (stel zelf je Nero installatie pakket samen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Nog niet, hoor.

Heb 'm per ongeluk laten staan, dus doe er je voordeel mee.

Over een uurtje haal ik 'm weg.

Greetz,

Harry.

Hoi !

@Inferi0r: ik denk niet dat de mod. blij is met je links !

Regels op @helpmij al es gelezen ?

Greetz,

Harry.

Ik wist btw niet dat helpmij.nl meedoet met het verspreiden van illegaal stuff. :p

Beste Harry heb nog steeds een probleempje. Nadat ik Shrink heb uitgevoerd slaat ie hem op op de harde schijf. Das leuk maar ik krijg hem vervolgens niet meer op Nero toegevoegd. Nu schijnt het zo te zijn dat het ook automatisch gebrand kan worden via Nero, maar dat doet ie dus niet. Komt dat omdat dit een uitgeklede versie is Harry?

Hoi !

Dat laatste zou ik echt niet weten; ik ben niet anders gewend dan gewoon toevoegen.

Daar heb ik ook met deze versie nog geen problemen mee ondervonden.

Greetz,

Harry.

Hmm ga het nog eens proberen (seperaat). Ik schijn nog iets fouts te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan