NERO 9 betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist btw niet dat helpmij.nl meedoet met het verspreiden van illegaal stuff. :p

Hoi !

@Inferi0r: ik denk niet dat de mod. blij is met je links !

Regels op @helpmij al es gelezen ?

Greetz,

Harry.

Jullie zouden je is in de License Agreement van Nero moeten verdiepen. Mijn links zijn geheel legaal (ook volgens de helpmij regels), wat namelijk:

1. De site waarna ik link is 3x MSFN.org een Microsoft community die uiteraard eveneens niets illegaals accepteert.
2. Nero, en ook alle andere getweakte software op MSFN software betreft waar de maker het anders verpakken van de software goedvind.
(Vroeger was er bijvoorbeeld een Skype Lite, maar naardat Skype Limited haar Terms and policies wijzigde is hiermee gestopt).

Overigens lees ik dat het pakket van Harry Snor geen activering vereist, dat is idd illegaal. Niet alleen op dit forum, maar ook volgens de wet. Uiteraard is dat niet het geval bij de links die ik heb gegeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
1. De site waarna ik link is 3x MSFN.org een Microsoft community die uiteraard eveneens niets illegaals accepteert.

MSFN is not affiliated with Microsoft
Copyright © 2001-2008 msfn.org
Bron onderop 1 van de links van jou. Derhalve alle links in deze topic verwijderd. Nero dient gewoon via Ahead aangeschaft te worden.

Laatst bewerkt:
Dan zal ik voor de verandering nog een legale link plaatsen van een goed brand programma
:) als het je te doen is om te branden en niet om cd hoesjes en dergelijke is deze 6 MB misschien iets voor jou (ik gebruik hem nu al tijden naar tevredenheid)
Werkt ook errug goed onder vista

http://cdburnerxp.se/

Ga ff verder met mijn eigen topic. Het is gelukt. Decrypter brandt hem (icm Nero). Dus je hoeft de stukken daarna niet meer zelf toe te voegen. Wat ik wel vreemd vind, is dat het gebrande stuk maar een klein deel is van de disk. Zou toch tegen de rand aan moeten zitten.

ps het kopieren van dvd's of muziek is legaal zolang je ze maar niet doorverkoopt of verspreid via internet....

Bron onderop 1 van de links van jou. Derhalve alle links in deze topic verwijderd. Nero dient gewoon via Ahead aangeschaft te worden.

Dat maakt het nog steeds een microsoft community. Ik weet ook wel dat het niets officieel is van MS. MSFN betekent niet voor niets Microsoft Software Forum Network.

En nogmaals, het is jullie site dus je mag links verwijderen wat je wilt, Nero Lite en NAR waren/ zijn en blijven legaal en waren/ zijn en blijven een aanrader voor iedereen die Nero GEKOCHT heeft, maar een beetje moe van het zware pakket wordt. Google kan je in deze behulpzaam zijn.

ps het kopieren van dvd's of muziek is legaal zolang je ze maar niet doorverkoopt of verspreid via internet....

Niet als het muziek is met DRM erop, of films die kopieerbeveiliging hebben en dat hebben helaas bijna alle films. Want je zal dan namelijk de kopieer beveiliging moeten omzeilen en dat is weer illegaal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan