Nero 9 en Lightscribe

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo allemaal, ik ben in bezit van Samsung s 224 Q, dvd brander met lightscribe, brand perfect de cd/dvd. maar mijn lightscribe ziet hij niet, een speciale tool opgehaald ( control panel) ook die ziet hem niet.
Ik draai met XP en Nero 9.2.?? op pc, en op laptop Vista ook met zelfde Nero en die werkt wel?
Samsung 224 is geschikt voor XP en VISTA ( staat op doos) wat doe ik fout,of wat doe ik verkeerd?

Samsung

heb hem terug gebracht, kreeg van samsung geen enkele respons op mijn probleem, mensen WEES GEWAARSCHUWD.KOOP NOOITTTTTT IETS VAN HET MERK SAMSUNGGG.
Nu een HP, usb stekker erin, stroom erop en binnen 1 minuut werkend. Zo HOORT HET OOK.
Samsung zal wel goed zijn, maar SERVICE ALLER BELABBERST.en is ZO BELANGRIJK.
NOOIT maar ook NOOIT MEER IETS VAN SAMSUNG KOMT MJN HUIS IN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil::evil::evil:

Je had denk ik even een flash moeten doen voor je drive. Hoe dan ook, Samsungs blijven de best geteste dvd branders. Op de voet gevolgd door Lite-On.

Service.??

Hallo, inferior.
Kan wel zijn dat ze de beste zijn,maar in SERVICE de slechtste, de consument een bruikbaar antwoord geven, of helpen het probleem op te lossen is toch niet teveel gevraagt,
Nu voor altijd komt er NOOOIT meer iets van SAMSUNG mijn huis in, en zal ook nooit enige positieve reclame uit doen dragen.

M.vr.gr.Een ontevreden SAMSUNG gebruiker.:evil::evil:

samsung sh-s223q met lichtscribe

hallo allemaal ik heb het zelfde probleem,vorige week gekocht,en er hoefde geen software bij,ligtscribe geinstalleerd,mooi niks dus,hi gaf een foutmelding,runtime error visualc++2005,..deze ook opnieuw geinstalleerd,..maar nog niks,sure thing labeler de luxe erop gezet,..doet het ook niet,ik heb eerst de cd gebrand en toen omgedraaid voor ligtscribe,dus wel alles goed gedaan,ik heb xp met sp3,.wie weet raad,thnks drieske:thumb:

niet geschikt voor XP.alleen maar vista.Branden gaat wel, lightscrable werkt dan niet.Helaas.
Het is niet anders.en staat met hele kleine lettertjes op de doos, ff zoeken is het wel.

suc 6 /.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan