Nero 9 installatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlyndertje

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Hoi mensen,

Wij hebben Windows Vista 32-bit en het lukt me maar niet om Nero 9 te installeren.
Hij blijft een foutmelding geven en houd vervolgens op met installeren. Ik probeer een trial de installeren van de Nero-site zelf.

Iemand enig idee hoe ik toch Nero 9 er op kan krijgen?

Heeft er al een eerdere en oudere versie van Nero op het systeem gestaan? Zo ja, dan m.b.v. de verwijdertool van Nero deze eerst grondig verwijderen.

Staat er nog een ander brandprogramma op dezelfde hdd, eentje van bijv. Roxxio? Zo ja, dan die eerst verwijderen.

Heeft er al een eerdere en oudere versie van Nero op het systeem gestaan? Zo ja, dan m.b.v. de verwijdertool van Nero deze eerst grondig verwijderen.

Staat er nog een ander brandprogramma op dezelfde hdd, eentje van bijv. Roxxio? Zo ja, dan die eerst verwijderen.

Roxio staat er inderdaad op, ik zal deze verwijderen en het nog een keer proberen. Had de Nero Cleantool er al overheen gehaald. Verder is het een nieuwe computer en heeft er dus geen oude versie opgestaan van Nero...
Ik vind het raar dat Nero niet wil installeren aangezien de oude computer ook Vista erop had staan en hij daar wel gewoon wilde installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan