Nero 9 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankfaber

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Hallo,

ik heb wat problemen met Nero 9. Als je videoclips van youtube gedownload hebt en je wilt ze branden met Nero 9 (kan ook eventueel met realplayerSP+ maar dat geeft ook problemen) dan krijg je, wanneer je de DVD in je DVD speler stopt een menu te zien. Bijvoorbeeld 12 clips heb ik erop gebrand en ik speel het eerste clipje af dan komt de DVD speler daarna weer terug in dat hoofdmenu zonder het volgende clipje af te spelen. M.a.w. als je een clipje van vijf minuten bekeken hebt dan moet je steeds handmatig het volgende clipje aanzetten. Er moet in Nero toch een instelling bestaan die ervoor zorgt dat je al die clipjes in een keer af kunt spelen maar dan wel met behoud van hoofdstukindeling?

Dan heb ik met Nero 9 nog een ander probleem van heel andere aard; als ik een audiocompilatie wil maken en ik heb bepaalde audiotracks op een door mij gewenste volgorde geïmporteerd dan zet nero steevast het laatste nummer bovenaan. Ditzelfde probleem had ik ook al met Nero 7 wat ik daarvoor gebruikte en dat is naturlijk erg krom van Nero. Ik heb trouwens na lang zoeken een 09 telefonische Nederlandstalige helpdesk van Nero gevonden maar dat is 80 cent per minuut en ik kreeg iemand aan de lijn en die zou even met een collega mijn problemen overleggen en vervolgens werd ik rustig een half uur in de wacht gezet en die meter tikte maar door.

Als iemand voor deze twee problemen een oplossing heeft zou ik zeer dankbaar zijn.:thumb:

Vriendelijke groeten, Frank

Het audioprobleem heb ik inmiddels zelf opgelost; de oplossing is even simpel als doeltreffend; als je de audiofiles toegevoegd hebt en de laatste file staat bovenaan sleep je die gewoon met je muis naar beneden en de volgorde is weer zoals ik het bedoeld had.

Nu dus nog dat andere probleem; ik kijk nog even wat rond hier op deze site want wie weet staat de oplossing van dat probleem ook wel ergens.

Frank :)

Het andere probleem heb ik inmiddels ook zelf opgelost; de aanhouder wint. Gewoon een kwestie van uitproberen. Hoe dit dan werkt?
Ga naar Nero Vision-kies DVD maken (=bovenste) dan DVD video-importeren, bestanden importeren.
Voeg bestanden toe-volgende-kies bovenin aanpassen-open schijf project-schijfinstellingen, actie bij be-eindigen-stel in; volgende titel afspelen.

Het had me eerst een paar schijfjes gekost totdat ik plotseling ontdekte dat je na de laatste instelling ook vooraf op je scherm kon zien hoe de gebrande versie eruit zou gaan zien.

Wie weet, heeft een ander ook nog wat aan deze informatie.

Prettig weekend!

Frank :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan