Nero 9 unit.msi ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hoi, van iemand kreeg ik de gelegenheid om nero 9 lite uit te proberen omdat ik verlegen zat om een brand programma. Echter kreeg ik een foutmelding, en besloot deze te verwijderen. Echter bij het verwijderen vraagt nero om een unit.msi bestand, dat niet op mn pc staat ( al doorzocht ), met als gevolg dat ik nu zit met een niet-werkende nero dat nu met geen mogelijkheid weg wil.

wie kan me hiermee helpen ?

Als je op google zoekt naar unit.msi dan vind je er een hoop. Dan zou je die kunnen downloaden en dan zou je Nero er af kunnen gooie

was het maar zo makkelijk, ook ik heb gekeken op google, veel links die er ( schijnen ) mee te maken te kunnen hebben, maar geen 1 die leid naar een oplossing, laat staan los downloaden ( waar ik zelf niet kapot van ben). De nero cleaning tool werkt ook niet trouwens.

nee helaas niet.. het ging trouwens om nero 9 lite :o als ik zo her en dar lees op internet is daar zowiezo niet echt over te spreken..

na lang "klooien " heb ik het toch op kunnen lossen. Via-via kwam ik op het programmaatje " Your Uninstaller " . De kon alsnog de geinstalleerde programma's van nero lite ( wat een stuk of 6 a 7 bleek te zijn ) verwijderen ( inclusief de registersleutels en bestanden die eromheen hangen ). Toen ik de software lijst keek waren idd alle nero-componenten verwijdert, en op de harde schijf is ook niks achter gebleven.

eind goed, al goed zullen we maar zeggen :D bedankt voor de snelle hulp trouwens :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan