nero 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

janniekn

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
7
Ik wil een rewitable cd branden in nero 9 maar daar wil ik later nog wat bij zetten kan dit en hoe doe ik dit want dat weet ik niet ik hoop dat mij iemand kan helpen

gr jannie
 
nero 9

Dit werkt ook niet. Is er misschien nog een andere oplossing of zijn er andere programma's waar het wel mee gaat ik hoor het graag
 
ik ben zelf niet zo'n voorstander van van rw's maar toch kan je niet gewoon met windows wizard er dingen opzetten en er later meer bij branden?

en ik denk dat als je met nero afzet cd markeren na branden (of zoits dergelijks afsluiten ofzo)(bij mij staat erachter verder schrijven niet mogelijk) dan moet het denk ik ook gaan maar je kan het beter proberen en een rw-tje verspillen.

zelf toch meer een voorstanders van de gewone cd'tjes makkelijker en goedkoop(kan je ze ook nog eens weggeven;) )
 
Het gaat er bij mij om dat ik er foto's op kan zetten en dat ik later nog wat foto's bij kan zetten ik heb namelijk pas mijn computer moeten vervangen voor een nieuwe en wat denk je alles kwijt dus dat wil ik weer niet hebben ,dus zodoende wil ik een rw cd maken zodat ik er altijd bij kan zetten dan weet ik zeker dat ik ze nog heb als mijn computer op tilt sla
 
Het gaat er bij mij om dat ik er foto's op kan zetten en dat ik later nog wat foto's bij kan zetten ik heb namelijk pas mijn computer moeten vervangen voor een nieuwe en wat denk je alles kwijt dus dat wil ik weer niet hebben ,dus zodoende wil ik een rw cd maken zodat ik er altijd bij kan zetten dan weet ik zeker dat ik ze nog heb als mijn computer op tilt sla

gewoon foto's (of map) selecteren en dan branden naar cd
<<rechtemuisknop>>>>kopieren naar>>> cd rw station>>

als het goed is werkt het dan;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan